۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
تامین قطعات و تجهیزات پارس جنوبی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر
استاندار بوشهر خواستار شد:

تامین قطعات و تجهیزات پارس جنوبی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر بر لزوم تامین قطعات و تجهیزات پارس جنوبی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز و پتروشیمی و دیدار با مجید چگنی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی‌های استان بوشهر است.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توجه بیشتر وزارت نفت به استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر میزبانان ارزشمند صنعت نفت هستند و در ۳ دهه گذشته، با تمام وجود در راستای توسعه پارس جنوبی همکاری کرده‌اند که انتظار داریم صنعت نفت نیز توجه لازم را به محیط پیرامونی داشته باشد.

محمدی‌زاده خواستار تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز پارس جنوبی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر شد و خاطر نشان کرد: شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی، قطعات و تجهیزات فنی مورد نیاز خود را تا حد امکان از تولیدکنندگان استان و شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر تامین کنند.

وی یادآور شد: همچنین تامین مایحتاج غذایی و مصرفی کارکنان پارس جنوبی نیز باید از داخل استان انجام شود و از شرکت‌ملی گاز می‌خواهم در این‌راستا ورود و حمایت کند.

استاندار بوشهر بیان کرد: این امر موجبات افزایش اشتغال جوانان و بهبود وضعیت کسب و کار می‌شود و اهمیت زیادی دارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه خاستگاه گاز استان بوشهر است ابراز داشت: همانگونه که خاستگاه نفت استان خوزستان است، خاستگاه گاز نیز استان بوشهر است و مدیران ارشد گاز باید در بحث مسئولیت‌های اجتماعی، سهم بیشتری به استان تخصیص دهند.

کد خبر: ۱۵۰٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha