۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
مشکل توزیع روغن امشب برطرف می‌شود
معاون وزیر جهاد کشاورزی:

مشکل توزیع روغن امشب برطرف می‌شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به قولی که شبکه توزیع داده، قرار است تا ساعات پایانی امشب مشکل توزیع روغن در کشور برطرف شود.

به گزارش بازار، محمد قربانی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روزانه ۳ هزار تن روغن خوراکی در کشور توزیع می‌شود، بنابراین کمبودی در تولید نداریم؛ بلکه بخشی از مشکل مربوط به شبکه توزیع است.

وی افزود: بر اساس گزارش واحد نظارت و بازرسی وزارت جهاد کشاورزی، اکنون با مشکل احتکار در بسیاری از استان‌های کشور روبرو هستیم، به‌طوری‌که در یکی از استان‌ها ۶۳۱ تن روغن مایع احتکار شده بود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: بخش عمده روغن‌های احتکار شده دارای قیمت‌های قبل از نرخ‌گذاری جدید بودند، با توجه به مصوبه اخیر ابلاغی که روغن‌های قبلی با قیمت‌های جدید عرضه شود دیگر احتکار نمی‌تواند موضوعیت داشته باشد، مگر اینکه برخی قصد اختلال در بازار را داشته باشند.

قربانی ادامه داد: با توجه به قولی که شبکه توزیع داده، قرار است تا ساعات پایانی امشب مشکل توزیع روغن در کشور برطرف شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در صورتی که مردم نیاز فوری به روغن خوراکی ندارند با تأخیر خرید انجام دهند تا روغن توسط شبکه توزیع وارد تمامی فروشگاه‌ها شود.

قربانی بیان کرد: پیش از این نیز اعلام کردیم که در شبکه توزیع تخم‌مرغ اختلالی ایجاد شده، اما با همکاری اتحادیه مرغ تخم‌گذار این مشکل رفع شد و در حال توزیع تخم‌مرغ در تمامی فروشگاه‌های کشور هستیم.

کد خبر: ۱۵۰٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha