۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
تامین بیش از یک میلیون کیلوگرم روغن برای مردم استان بوشهر
معاون اقتصادی استاندار بوشهر خبر داد:

تامین بیش از یک میلیون کیلوگرم روغن برای مردم استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از تامین یک میلیون و یک صد هزار کیلوگرم روغن برای مصرف مردم استان بوشهر خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در چند روز اخیر در شهرستان‌های استان بوشهر مشکل تامین روغن داشتیم که با پیگیری شبانه‌روزی این مشکل مرتفع شده و اکنون کمبودی نداریم.

وی افزود: کارخانجات تولید روغن در سطح کشور طی یک هفته اخیر با کمبود مواد اولیه مواجه شدند و طبیعتا اختلالاتی در تولید و توزیع ایجاد می‌شد که دو سه روزی بر بازار استان بوشهر تاثیر گذاشت.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون و با رفع موانع تولید روغن در کشور و با پیگیری مدیران استان، محموله‌های روغن وارد استان شده‌اند و برای توزیع در مغازه‌ها آماده هستیم.

باستین تصریح کرد: روزانه بالغ بر ۵۰ تن روغن به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه‌ها ارسال می‌شود و از فردا در تمام استان، مشکلی نخواهیم داشت.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از تامین یک میلیون و ۱۰۰ هزار کیلوگرم روغن برای مردم استان بوشهر خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون و یکصد هزار کیلوگرم روغن سهمیه ماه جاری وارد استان می‌شود که نگرانی مردم‌را برطرف می‌کند.

وی یادآور شد: برای تامین مرغ و برنج و سایر کالاهای اساسی نیز اکنون به اندازه کافی در بازار موجودی داریم و جای نگرانی نیست.

باستین افزود: مردم استان برای طرح مردمی شدن یارانه‌ها توجیه شدند و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در این راستا با همکاری رسانه‌ها انجام شد.

کد خبر: ۱۵۰٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha