۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
همراهی دستگاه قضا با دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی
رئیس قوه قضاییه تاکید کرد

همراهی دستگاه قضا با دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی

محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا بر همراهی قوه قضاییه با دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قضائی ضمن تقدیر از رسانه ملی برای تبیین اقدامات اقتصادی دولت افزود: رسانه ملی در این روزها به همه مسئولان ذیربط فرصت مناسب داد تا مواضع و برنامه‌های خود را در حوزه مسایل اقتصادی کشور تبیین کنند ضمن این که صدا و سیما تلاش کرد مطالبات مردم را هم به گوش مسئولان برساند.

وی ادامه داد: رسانه ملی با فراهم کردن شرایط آگاهی بخشی به مردم نقش موثری در اطلاع رسانی مطالبات مردم به مسئولان و خنثی کردن عملیات روانی دشمن ایفا کرد.

محسنی اژه‌ای با اشاره به تلاش دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم افزود: موضوع اصلاح برخی مسایل اقتصادی در کشور ممکن است مورد اتفاق نظر همه باشد مثل ساختار بودجه که همه به اتفاق تاکید دارند که نیاز به اصلاحات جدی در این حوزه احساس می‌شود ضمن این که مهار نقدینگی که در سال‌های اخیر افزایش فزاینده داشته نیز از دیگر مواردی است که دولت برای آن دغدغه جدی دارد.

رئیس دستگاه قضا بابیان این که عموم مردم باید به سهم خود از انفال برخوردار شوند، تصریح کرد: یارانه‌ای که پرداخت می‌شود و هزینه‌ای که به مردم داده می‌شود باید برای دهک‌های پایین بهره بیشتری داشته باشد و در مسیر تحقق عدالت اجتماعی، دهک‌های پایین از شرایط بهتری برخوردار شوند.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: اگر کسانی بخواهند در مسیر تلاش شبانه روزی دولت خللی ایجاد کنند و از شرایط استفاده کنند قوه قضاییه و تعزیرات حتما برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به یکی از برنامه‌های جدی قوه قضاییه و دولت در مسیر مبارزه با تغییر کاربری‌ها و تصرفات اراضی افزود: اقدامات خوبی در این خصوص به صورت هماهنگ انجام شده و بخش‌های زیادی از تغییر کاربری‌ها، تصرفات اراضی و بستر و حریم رودخانه‌ها نیز آزاد شده که همچنان باید ادامه پیدا کند.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: از همه دادستان‌ها و روسای دادگستری‌ها می‌خواهم که در مسیر حفظ اراضی ملی تلاش کنند و این روند را ادامه دهند.

کد خبر: ۱۵۰٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha