۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
بازار رباتیک کشور و مازندران از انحصار برندهای غربی خارج شد
در گفتگو با بازار؛

بازار رباتیک کشور و مازندران از انحصار برندهای غربی خارج شد

ساری- بخشی، مدیرعامل شرکت الگوریتم هوشمند زیتون با بیان اینکه در گذشته حوزه باتیک در انحصار برندهای خارجی بود، گفت: اکنون این انحصار شکسته شد.

میثم بخشی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه هفت سال در زمینه صنعت هوشمندسازی ساختمان فعالیت دارم، افزود: پیش از این نیز در حوزه رباتیک فعالیت داشت.

وی با اظهار اینکه تا چندسال پیش بازار رباتیک و هوشمندسازی دست برندهای خارجی بود، افزود: با تحقیقات صورت گرفته توانستیم بسیاری از محصولات را در داخل کشور تولید کنیم و به این وسیله بسیاری از نیاز داخلی را تامین و رفع کردیم.

وی با عنوان اینکه رباتیک دارای خاصیت و فرایند بین رشته است، افزود: در این رشته طراحی مکانیک، نرم افزار و الکترونیک کاربرد دارد و این رشته برای بسیاری از دانش آموختگان مهندسی جذاب و قابل توجه است.

بخشی ادامه داد: در سال 95 اقدام به راه اندازی شرکت دانش بنیان کردیم و در حوزه هوشمندسازی ساختمان به تولید محصولات می پردازیم و در سراسر کشور نیز همکارانی با این مجموعه فعالیت می کنند.

این فعال حوزه دانش بنیان با اشاره به هوشمندسازی ساختمان ادامه داد: در این طرح دو پروتکل استاندارد مدنظر قرار می گیرد و محصولات در این قالب ها تولید و عرضه می شود.

وی یادآور شد: محصولاتی را برای ساختمان ها بومی و ایرانی سازی کردیم و از نظر قیمت نیز نسبت به محصولات مشابه خارجی ارزان تر و به صرفه تر است.

کد خبر: ۱۵۰٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha