۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۲
کاخ سفید بدنبال فرسایشی کردن مذاکرات برجامی است
نماینده مردم خمین در مجلس:

کاخ سفید بدنبال فرسایشی کردن مذاکرات برجامی است

نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد تحولات و تغییر موازنه قدرت در عرصه جهانی موجب عقب نشینی آمریکا از اعمال سیاست فشار حداکثری علیه ایران می شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری ضمن انتقاد از اجرای سیاست فشار حداکثری علیه کشورمان از سوی ایالات متحده، گفت: امروزه عرصه بین الملل در حال تغییرات اساسی است و این موضوعی است که برای آمریکایی ها خوشایند نیست.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحولات جهانی موجب تضعیف سیاست خارجی ایالات متحده شده است، اظهار کرد: در واقع آمریکایی ها نتوانسته اند جایگاه خود را حفظ کنند و این موضوعی است که برایشان گران تمام شد.

وی با بیان اینکه طی چند وقت گذشته علی رغم تاکید واشنگتن برای مذاکره هسته ای با ایران، شاهد اعمال تحریم های مختلف علیه کشورمان بوده ایم، ادامه داد: در این زمینه مشاهده شد که آمریکایی ها با تحت فشار قرار دادن اروپایی ها، فرصت گفتگوهای برجامی را از بین بردند و زمینه فرسایشی شدن این مهم را رقم زدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن اشاره به اینکه کاخ سفید در تلاش است با فشار و زور در روند مذاکرات موجبات شرطی شدن گفتگوها به مسائل دیگر را فراهم کند، افزود: در واقع آمریکایی ها می خواهند علاوه بر پابرجا ماندن برخی تحریم های برجامی، زمینه گفتگو در مورد موضوعات دیگر را ایجاد کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید اذعان کرد با توجه به تغییر شرایط و موازنه قدرت در عرصه جهانی، آمریکایی ها راهی جز کوتاه آمدن از اعمال سیاست فشار حداکثری علیه ایران را ندارند.

کد خبر: ۱۵۰٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha