۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
اعمال سیاست فشار حداکثری با توافق خوب تضاد دارد
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس:

اعمال سیاست فشار حداکثری با توافق خوب تضاد دارد

نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اعمال سیاست فشار حداکثری از سوی آمریکایی ها نمی تواند سبب دستیابی به توافق هسته ای شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی، ضمن انتقاد از اجرای سیاست فشار حداکثری علیه کشورمان از سوی ایالات متحده، گفت: گفتگوهای هسته ای بیانگر حسن نیست و صداقت ایران برای تحقق منافع ملی است لذا نمی تواند محلی برای زورگویی و زیاده خواهی غربی ها خصوصا کاخ سفید باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: در واقع طولانی شدن و توقف مذاکرات در برهه های زمانی مختلف بیانگر اتلاف وقت از سوی سیاستمداران آمریکایی است زیرا آنها می خواهد امتیازات بیشتری را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه دیپلماسی فشار حداکثری علیه کشورمان از ابتدای مذاکرات هسته ای سرلوحه مذاکره کنندگان ایالات متحده قرار داشته است، ادامه داد: این مهم در حالیست که اروپایی ها نیز با اتخاذ رویکرد نامناسب و عدم موضع گیری در مقابل آمریکا، به نوعی با این سیاست تحریمی علیه ایران همراه شدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه طی چهار دهه گذشته آمریکایی ها تحریم ها و محدودیت های زیادی را علیه ملت ایران اعمال کردند، افزود: این مهم در حالیست که هیات حاکمه آمریکا بارها اعلام کرده سیاست فشار حداکثری دیگر خواسته های آنان را برآورده نمی کند که بیانگر شکست این امر است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین به طرف های غربی خصوصا آمریکایی ها پیشنهاد می شود دست از زیاده خواهی بردارند و مسائل سیاسی را با تحریم و محدودیت مرتبط نسازند.

کد خبر: ۱۵۰٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha