۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
جرایم سنگین و سخت در انتظار متخلفان اقتصادی
سرپرست صمت گلستان خبرداد؛

جرایم سنگین و سخت در انتظار متخلفان اقتصادی

گرگان- حسن زاده، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از اعمال جرایم سنگین و سخت برای متخلفان اقتصادی خبرداد.

درویش علی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: از سال ۱۳۹۷ که بحث ارز ترجیحی مطرح بود بخشی از کالاهای اساسی از طریق ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی تامین شده است ولی مردم از این روند رضایت نداشتند زیرا دولت یارانه را پرداخت می کرد ولی این یارانه به دست مردم نمی رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تصمیم بزرگی گرفته شده و دولت طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

حسن زاده بیان کرد: واقعی شدن قیمت ها در مقایسه با کشورهای همسایه و جلوگیری از خروج یارانه های مستقیم مردم از کشور از جمله اهداف اجرای این طرح است.

به گفته وی، پرداخت کمک معیشتی برای سه دهک اول جامعه به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان برای هر ماه و برای دهک های چهار تا هشت جامعه به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان بوده که برای دو ماه اول واریز و اجرایی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: همچنین پرداخت یارانه نان و داروهای خاص در قالب بسته های تعریف شده برای همه اقشار جامعه که بزودی نحوه اجرای آن اعلام می شود.

وی از بازدید مستمر بر فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده کالا خبرداد و تأکید کرد: از آنجایی که جرایم متخلفان حوزه تولید و بازار بازدارنده نبود با تصمیم سران قوا اختیارات ویژه ای به تعزیرات حکومتی داده شده تا با متخلفان با جرایم سخت و سنگین برخورد شود.

کد خبر: ۱۵۰٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha