۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
زنجان روزانه نیازمند ۸۰ تن گوشت مرغ است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

زنجان روزانه نیازمند ۸۰ تن گوشت مرغ است

زنجان-جعفری،رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه آرامش بسیار خوبی در بازار گوشت مرغ و تخم مرغ استان وجود دارد، گفت: نیاز استان به گوشت مرغ روزانه ۸۰ تن است.

روح الله حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه آرامش بسیار خوبی در بازار گوشت مرغ و تخم مرغ استان وجود دارد، گفت: گوشت مرغ در استان زنجان به اندازه کافی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه عرضه گوشت مرغ در زنجان همانند گذشته است و جای مشکلی نیست، اظهار کرد: از امروز بیش از ۲۰۰ تن گوشت مرغ گرم به بازار استان تزریق می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با تاکید بر اینکه نیاز استان زنجان به گوشت مرغ روزانه ۸۰ تن است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، گفت: مردم نگران نباشند.

حسنی با بیان اینکه در حال حاضر بازرسی از تمام مراکز عرضه مرغ در استان به جد دنبال می‌شود، ابراز داشت: مردم نگران نباشند؛ چرا که گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان در دستگاه‌های نظارتی به طور محسوس و غیرمحسوس نسبت به بازرسی در سطح شهر اقدام می‌کنند.

وی گفت: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلف‌، گزارش‌های خود را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان بازرگانی و یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

کد خبر: ۱۵۰٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha