۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
مشکلات زیرساختی حوزه راه و شهرسازی گلستان| اقدامات قابل پذیرش نیست
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

مشکلات زیرساختی حوزه راه و شهرسازی گلستان| اقدامات قابل پذیرش نیست

گرگان- نوروزی، نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره مشکلات متعدد زیرساختی در حوزه راه و شهرسازی کشور و گلستان گفت: شاهد کم کاری در بین مدیران این وزارتخانه برای حل چالش ها هستیم.

رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با وجود تلاش گسترده وزیر راه و شهرسازی برای حل معضلات و چالش‌های این وزارتخانه اما اهتمام و تلاشی بین مدیران میانی این وزارتخانه دیده نمی شود.

نماینده مردم علی آباد کتول مجلس شورای اسلامی افزود: بی عدالتی و تبعیض در تخصیص اعتبارات در این وزارتخانه بسیار مشهود بوده و در صورت برطرف نشدن، این موضوع را در صحن مجلس پیگیری می کنیم.

نوروزی با بیان این که علی رغم قول و وعده های بسیار اما عمل گرایی در این وزارتخانه اندک است، ادامه داد: راه آهن در گلستان و تصویب منطقه آزاد اینچه برون اهمیت زیادی برای کشور داشته اما با وجود آن شاهد هستیم که اعتبارات اختصاص یافته به گلستان به مراتب پایین تر از سایر استان های همتراز است.

وی با اشاره به سفر اخیر کمیسیون عمران مجلس به گلستان، گفت: هدف از سفر اعضای کمیسیون های مختلف به استان های کشور آشناشدن با معضلات و چاره اندیشی برای حل آن ها است.

نماینده مردم علی آباد کتول مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید به گرفتن چند عکس و گزارش بسنده کنیم، بنا به منویات رهبر انقلاب باید عملگرا باشیم.

نوروزی بیان کرد: گلستان با وجود برخورداری از سرسبزی و جنگل فراوان از فقر عمیق و گسترده رنج می برد به عنوان مثال پایین ترین رتبه در حل معضل فاضلاب و ساماندهی آن در کشور به گلستان تعلق دارد.

کد خبر: ۱۵۰٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha