۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
تشدید نظارت‌ها بر اجرای قیمت‌های جدید کالاهای اساسی

تشدید نظارت‌ها بر اجرای قیمت‌های جدید کالاهای اساسی

در نخستین روز از اجرای طرح متناسب سازی قیمت کالاهای اساسی، نظارت‌ها بر حسن اجرای این طرح در سراسر کشور تشدید شده و در حال انجام است.

به گزارش بازار، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از شب گذشته که متناسب سازی قیمت‌ها در نظام اصلاح به اجرا درآمده، ‏ بازرسین جهاد کشاورزی با حضور در بازار‏، پیگیر این موضع هستند.

امراللهی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساس وجود ندارد تاکید کرد: ملاک نرخ‌هایی است که سازمان حمایت اعلام کرده و اگر واحدهای عرضه کننده، کالایی را بالاتر از نرخ مصوب به فروش برسانند‏، تخلف است و در برخورد با افراد متخلف جای هیچ گونه مماشاتی نیست.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی همچنین گفت: در زمینه تامین وتوزیع روغن خوارکی نیز مشکلی نیست وعرضه این کالای اساسی با قیمت مصوب و در سطح گسترده در حال انجام است.

بنی تباه سخنگوی انجمن لبنیات هم گفت: در سراسر کشور مشکلی در تأمین لبنیات نداریم و این کالا نیز براساس نظام اصلاح قیمت گذاری، عرضه می‌شود.

کاشانی رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار نیز بابیان اینکه در زمینه تأمین و تولید تخم مرغ مشکلی وجود ندارد، گفت: قیمت تخم مرغ فله اعلام شده که شانه‌ای ۷۶ هزار تومان عرضه می‌شود و قیمت بسته بندی هم تا هفته آینده اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۰٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha