۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
پرداخت ۶۰ هزار میلیارد تومان برای تامین نهاده‌ ها توسط دولت| دامدارکارت و کشاورزکارت صادر می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

پرداخت ۶۰ هزار میلیارد تومان برای تامین نهاده‌ ها توسط دولت| دامدارکارت و کشاورزکارت صادر می‌شود

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از پرداخت ۶۰ هزار میلیارد تومان برای تامین نهاده‌ها توسط دولت خبر داد و گفت: دامدارکارت و کشاورزکارت بزودی صادر خواهد شد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ساماندهی یارانه‌ها و عادلانه شدن پرداخت یارانه‌ها از اقدامات مهم دولت سیزدهم است و امیدوارم با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح شاهد بهبود وضعیت معیشتی مردم بویژه اقشار ضعیف باشیم.

وی افزود: اکنون برای ۳ دهک‌پایین مبلغ ۴۰۰ هزار تومان ماهانه به ازای هر نفر و برای شش دهک ۴ تا ۹ نیز هر نفر مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بزودی و با فعال شدت کالابرگ‌های الکترونیکی، یارانه‌ها از طریق شارژ شدن کالابرگ‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد و رانت ثروت‌مندان از بین می‌رود.

باستین از تخصیص ۶۰ هزار میلیارد تومان برای تامین نهاده‌ها توسط دولت خبر داد و تصریح کرد: این مبلغ طی سه مرحله و هر مرحله ۲۰ هزار میلیارد تومان در اختیار واردکنندگان بزرگ و زنجیره‌ها قرار می‌گیرد تا خللی در وارد کردن نهاده‌های اساسی بوجود نیاید.

وی ابراز داشت: پرداخت تسهیلات به دامداران و کشاورزان و تولیدکنندگان اصلی حوزه کشاورزی نیز از دیگر اقدامات دولت است که بصورت کشاورزکارت یا دامدارکارت در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

باستین گفت: اکنون با عادلانه‌تر شدن توزیع یارانه‌ها و افزایش چشمگیر آن، رانت ثروت‌مندان از بین می‌رود و به سمت بهبود وضعیت معیشتی مردم سوق پیدا می‌کند.

کد خبر: ۱۵۰٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha