۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
ادارات کل تعاون استان ها پاسخگوی مشکلات عدیده مردم در زمینه یارانه ها نیستند
نماینده مردم علی آباد در مجلس:

ادارات کل تعاون استان ها پاسخگوی مشکلات عدیده مردم در زمینه یارانه ها نیستند

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عدم پاسخگویی ادارات کل تعاون استان ها، خواستار پیگیری مشکلات اقشار آسیب پذیر از سوی هیات رئیسه مجلس شد.

به گزارش بازار، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصول ۱۹ و ۲۲ قانون اساسی، گفت: اقدامات انجام شده در زمینه یارانه ها مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است و اقشار مختلف از جمله کارمندان، کارگران و اقشار آسیب پذیر جامعه که با نمایندگان در ارتباط هستند نسبت به قطع یارانه های خود اعتراض دارند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درخواست داریم تا در زمینه رفع مشکلات به وجود آمده در پرداخت یارانه ها به اقشار مذکور پیگیری های لازم را با توجه به تورم و مشکلات عدیده انجام دهد.

وی افزود: ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها پاسخگوی مشکلات مردم نیستند به همین دلیل از وزیر مربوطه درخواست داریم در این زمینه اقدامات اساسی را انجام دهند.

علی نیک زادثمرین رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درخواست می کنیم در نشستی با حضور نمایندگان دولت از جمله معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات را پیگیری کند.

کد خبر: ۱۴۹٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha