۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
بانک توسعه تعاون نیازمند نگاه تحولی برای ارائه خدمات اعتباری به تعاونگران است

بانک توسعه تعاون نیازمند نگاه تحولی برای ارائه خدمات اعتباری به تعاونگران است

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : بانک توسعه تعاون نیازمند نگاه تحولی برای ارائه خدمات اعتباری به تعاونگران است.

به گزارش بازار، «مهدی مسکنی» در نشست معارفه سرپرست جدید بانک توسعه تعاون گفت : سرپرست جدید این بانک از مدیران جوان، انقلابی و باتجربه شبکه بانکی و برآمده از درون بانک توسعه تعاون و صندوق تعاون کشور است.

وی با تاکید براینکه از بانک توسعه تعاون انتظارات گسترده ای برای ارائه خدمات اعتباری و تخصصی به تعاونگران وجود دارد، اظهار کرد: طی سال های اخیر نیز بانک توسعه تعاون در روندی رو به رشد قرار داشته و بسیاری از مسائل و مشکلات مرتفع شده است.

مسکنی افزود: بانک توسعه تعاون در چشم اندازی جدید به عنوان یکی از دستگاه های قابل اتکا برای ایفای نقش موثر در برنامه هفتم توسعه و حمایت از محرومان و کمک به ایجاد اشتغال در سراسر کشور مطرح است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در سال های اخیر اقدامات و تدابیر اثرگذاری از سوی مدیریت سابق اجرا شده است، تصریح کرد: امیدواریم بانک توسعه تعاون در دوره پیش رو در مسیر کارآمدی و بهره وری، حرکت کند.

وی تصریح کرد :تقویت ارتباط با تعاونی‌ها و تلاش برای ایجاد الگویی موثر از بانکداری اسلامی از جمله راهبردهای بانک توسعه تعاون در دوره جدید خواهد بود.

«غلامحسین حسینی‌نیا» معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز در این نشست گفت: عملکرد مدیریت پیشین بانک موجب تاثیراتی مثبت در بخش تعاون بوده و سرپرست جدید بانک نیز از مدیران کوشا، شایسته و در قامت جوانان گام دوم انقلاب محسوب می‌شود.

«محمد شیخ حسینی» سرپرست جدید بانک توسعه تعاون نیز با تشکر از اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت امور تعاون گفت: بخش تعاون حائز ویژگی‌های مهمی از باب ایجاد اشتغال برای آحاد جامعه، ساماندهی جوانان جویای کار و اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی است.

شیخ حسینی با بیان اینکه اعتقاد مقامات عالی نظام و وزارت مردم به موضوع تعاون فرصتی بزرگ برای بانک محسوب می‌شود، ادامه داد: این بانک در چارچوب‌های ابلاغی وزارتخانه حرکت خواهد کرد.

وی افزود: حمایت از کسب وکارهای نوین تعاونگران و تعاونی‌های دانش‌بنیان مبتنی بر فرآیندها و ابزارهای نوین از راهبردهای بانک در دوره پیش رو است.

سرپرست بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: سرمایه انسانی رکن اصلی موفقیت بانک به شمار می‌رود و هرگونه اقدام تحولی و روبه پیشرفت بانک از طریق نیروهای مستقر در صف و ستاد قابل انجام است.

وی با اشاره به تجربه و تخصص مدیران ارشد بانک توسعه تعاون گفت: با هم فکری و بهره مندی از تجمیع نظرات شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا ظرفیت های بلااستفاده بخش تعاون به حالت بالفعل درآمده و شرایط برای افزایش دو برابری شاخص های عملکردی سرانه به ازای شعب و نیروی انسانی مهیا شود.

حجت الله مهدیان مدیر عامل پیشین بانک توسعه تعاون نیز در این نشست اظهار کرد: از مجموعه مدیران و کارکنان بانک انتظار می‌رود، نهایت همکاری را با مدیریت جدید داشته باشند.

کد خبر: ۱۴۹٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha