۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
مشکلی در تأمین مرغ، تخم مرغ و روغن در کشور نداریم
وزیر جهاد کشاورزی:

مشکلی در تأمین مرغ، تخم مرغ و روغن در کشور نداریم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در تأمین مرغ، تخم مرغ و روغن در وزارت جهاد کشاورزی هیچ مشکلی نداریم و به اندازه کفایت در حال تولید است همچنین در حوزه لبنیات همه فعالند.

به گزارش بازار، سید جواد ساداتی نژاد افزود: روز گذشته میزبان وزیر صمت و وزیر دادگستری در وزارت جهاد کشاورزی بودیم همچنین جلسه مشترکی با همه رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت و سازمان تعزیرات در کل کشور داشتیم.

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که در این جلسه اتفاق افتاد این بود که در حوزه تأمین اتحادیه‌ها و تشکل‌هایی که در حوزه کالاهای اساسی فعال هستند با نشست‌هایی که با رؤسای بانک‌های کشاورزی استان‌ها از نظر تأمین مالی سرمایه در گردش داشتیم موانع با بانک مرکزی حل شد و دامدار کارت همه کشاورزان روستایی و عشایری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید نهاده‌های دامی با تسهیلات ارزان قیمت مورد توافق قرار گرفت و بانک‌های کشاورزی این کار را در استان‌ها و شهرستان‌ها عملیاتی می‌کنند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت:در زمینه خرید محصولات مازاد در حوزه مرغ، تخم مرغ و دام، شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی کامل در استان‌ها دارد و مشکلی از این بابت نخواهد بود.

وی افزود: تأمین نهاده‌های دامی به طور کامل توسط وزارت جهاد انجام شد و به هیچ عنوان در تأمین روغن مشکلی نداریم، بعضاً اگر در بعضی از قفسه فروشگاه‌ها خالی از روغن است به خرید مازاد برخی هموطنان بر می‌گردد و موجب می‌شود بعضی مواقع این قفسه‌ها پر و خالی شود.

کد خبر: ۱۴۹٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha