۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
پس از حذف ارز دولتی هیچگونه بهانه‌ای برای کمبود نهاده‌های دامی وارداتی وجود ندارد
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

پس از حذف ارز دولتی هیچگونه بهانه‌ای برای کمبود نهاده‌های دامی وارداتی وجود ندارد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با توجه مردمی سازی یارانه‌ها و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی هیچگونه بهانه‌ای برای کمبود نهاده‌های دامی وارداتی وجود ندارد.

به گزارش بازار، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه) کمیسیون متبوع خود گفت‌: نمایندگان بر اساس ماموریت ذاتی خود سوالاتی را از وزیر جهادکشاورزی طرح کرده بودند و یکی از موارد آنها به واردات و تامین نهاده‌های دامی اختصاص پیدا کرده بود.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تامین نهاده‌های دامی یکی از دغدغه‌های به حق نمایندگان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است، ادامه داد: در نشست امروز وزیر جهاد کشاورزی توضیحاتی در زمینه تمهیدات اتخاذ شده برای حذف ارز دولتی نیز ارائه کرد.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی از دام‌های مولد کشور به دلیل وجود مشکل در زمینه تامین نهاده‌های دامی به سمت کشتارگاه‌ها هدایت شده اند، عنوان کرد: با توجه مردمی سازی یارانه‌ها و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی هیچگونه بهانه‌ای برای کمبود نهاده‌های دامی وارداتی وجود ندارد و بر اساس اعلام وزیر جهاد کشاورزی متقاضی به واردات نهاده‌های دامی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در نشست امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی از سوی نمایندگان سوالاتی در خصوص فضای مدیریتی وزارت خانه و میوه شب عید مطرح شد، کمیسیون کشاورزی قصد دارد وزارت جهاد کشاورزی را همراهی کند تا دغدغه مردم برطرف شود زیرا عدم تامین امنیت غذایی مشکلات خاص خود را به همراه دارد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:درگیری بین روسیه و اکراین باعث شده تا کشورهای دنیا با مشکلاتی مواجه شوند.

کد خبر: ۱۴۹٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha