۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
ظرفیت‌های خوبی برای  فضای کسب‌وکار در خراسان رضوی وجود دارد

ظرفیت‌های خوبی برای فضای کسب‌وکار در خراسان رضوی وجود دارد

مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: هرچند با شیوع ویروس کرونا، کشور و به‌تبع آن خراسان رضوی تحت تأثیر قرار گرفت اما درمجموع سال گذشته استان کارنامه بسیار موفقی داشت، به‌نحوی‌که اکنون حدود ۲۸ درصد از معین‌های اقتصادی درگام پنجم و ششم یعنی گام اجرای برنامه‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای هماهنگی معین‌های اقتصاد مقاومتی استان که با حضور برخی مدیران و ارتباط ویدئوکنفرانسی با فرمانداران و ارکان مثلت توسعه اقتصادی فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت موضوعات اقتصادی تأکید کرده‌اند، بنابراین راهبرد مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان در مسیر درستی قرار دارد و باید با جدیت آن را دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارنامه خراسان رضوی در سال ۹۸ بسیار موفق بوده است، افزود: سال گذشته هماهنگی کاملی با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و رئیسان دادگستری‌ها داشتیم و به لطف امام رضا (ع) از همدلی مثال‌زدنی در بین ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی برخوردار هستیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تاکنون ۱۸۶ معین اقتصاد مقاومتی در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی مسئولیت توسعه شهرستان‌ها و آبادانی روستاها را برعهده‌گرفته‌اند که اقدام ارزشمندی به شمار می‌رود.

رزم حسینی با اشاره به گذشت یک سال از آغاز فعالیت نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی ابراز کرد: دبیر این نهاد به همراه مجموعه خود همانند یک مجاهد سخت‌کوش در حوزه اقتصادی شبانه‌روز در حال فعالیت است که نشان از پیگیری کار و سماجت در اجرای سیاست‌های مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان دارد.

استاندار خراسان رضوی به ظرفیت‌های خوب استان برای بهبود فضای کسب‌وکار اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی نظیر شورای تأمین، ستاد تدبیر، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کمیته تأمین مالی در استان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای بهبود این فضا استفاده کرد.
 

کد خبر: ۱۴٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha