۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
آغاز عملیات اجرایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن
وزیر راه و شهرسازی خبر داد

آغاز عملیات اجرایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن

قاسمی، وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در کل استانها اغاز و برای ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد زمین اماده شده است.

به گزارش بازار، رستم قاسمی گفت: برخی از پروژه های اقدام ملی پیشرفت ۸ الی ۹ درصدی داشته که این پروژه ها با نهضت ملی ادغام شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در کل استانها اغاز شده است و برای ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد زمین اماده شده است.

وی افزود: برنامه ما این است تا شهریور ماه عملیات اجرایی ۲ میلیون واحد را شروع کنیم. وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات این وزارتخانه برای کاهش اجاره بها گفت: اگرچه صنوف و بنگاه های املاک زیر مجموعه ی وزارت صمت هستند و با همکاری وزارت صمت به ستاد تنظیم بازار بسته ای پیشنهاد ی پرداخت ودیعه مسکن، تعیین سقف اجاره بها و ورود بنگاه های مسکن به سامانه ی زمین و مسکن ارائه کردیم.

رستم قاسمی در رابطه با زمان ثبت نام مستاجران برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن گفت: در طی ۲ سال گذشته تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شد و بزودی نیز زمان ثبت نام تسهیلات ودیعه را در سایت زمین و مسکن اعلام می کنیم.

وی درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت افزود: بر اساس این طرح به تعداد ی از افرادی که از سمت معاون امور اجتماعی رئیس جمهور معرفی شدند زمین با سند به آنها تعلق گرفت و هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند

کد خبر: ۱۴۹٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha