۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
اعتماد مردم به دولت اجرای طرح‌های مهم ملی را فراهم می‌کند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اعتماد مردم به دولت اجرای طرح‌های مهم ملی را فراهم می‌کند

وزیر ارشاد در نشست تشریح طرح ملی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: اعتماد بالای مردم به دولت امکان اجرای طرح‌های مهمی، چون مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را فراهم می‌کند.

به گزارش بازار، محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به نقش مهم افکار عمومی در تبیین درست این رویداد مهم اقتصادی افزود: آمارها نشان می‌دهد بعد از گذشت چند روز از اطلاع رسانی درست درخصوص این طرح، روند شبهات سیر نزولی داشته است و افکارسنجی‌ها حکایت از اهمیت بالای اطلاع رسانی در این زمینه دارد.

رییس کمیته اطلاع رسانی طرح ملی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ادامه داد: با اجماع نخبگانی و اقناع افکار عمومی، حمایت از بهبود معیشت مردم در قالب این طرح دنبال می‌شود.

اسماعیلی اضافه کرد: در روزهای اخیر، دشمنان قسم خورده ملت ایران به همراه شبکه‌های فارسی زبان معاند با هجمه‌های ناجوانمردانه و اخبار دروغین سعی در ایجاد فضای مسموم در جامعه و توزیع بذر ناامیدی در دل مردم داشتند که شورای اطلاع‌رسانی دولت و معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با ایجاد قرارگاه رسانه‌ای تلاش کردند ضمن مقابله با این هجمه دروغین، اطلاع‌رسانی دقیق و صادقانه‌ای درخصوص شرایط اقتصادی کشور داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه با رایزنی‌های انجام شده، هم اکنون مدیران کل فرهنگ و ارشاد استان‌ها برای هرگونه همکاری برای فعال کردن شورای اطلاع‌رسانی استان‌ها آماده اند تا با همکاری نهادهای مختلف استانی به ارتقای سطح کیفی و کمی اطلاع رسانی درخصوص طرح ملی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه کمک کنند.

اسماعیلی گفت: از استانداران تقاضا دارم هر چه سریعتر نسبت به فعال کردن شورای اطلاع رسانی استان‌ها اقدام کنند.

نشست تشریح طرح ملی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با حضور معاون اول رئیس جمهور، اعضای هیات دولت، استانداران سراسر کشور و اعضای شورای معاونان دستگاه‌های اجرایی در وزارت کشور برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۹٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha