۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
تشکیل کمیته نظارت بر اجرای قانون مدیریت ارز ترجیحی
سخنگوی کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس اعلام کرد

تشکیل کمیته نظارت بر اجرای قانون مدیریت ارز ترجیحی

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: کمیته‌ای برای نظارت بر مصوبه مجلس در خصوص مدیریت ارز ترجیحی و تامین کالاهای اساسی در این کمیسیون تشکیل می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات افزود: این کمیسیون با حضور کارشناسان دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان‌های مربوطه سه طرح اختصاص پنج درصد از درآمد فروش معادن واگذار شده بخش خصوصی به شهرستان محل معدن، اصلاح ماده (۵۴) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و الحاق یک تبصره به ماده (۵۴) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: بعد از اعلام نظر کارشناسان و نمایندگان موافق و مخالف این طرح‌ها برای بررسی تخصصی به کمیته‌های مربوطه ارجاع شد تا بعد از بررسی، گزارش آن در صحن کمیسیون برنامه و بودجه ارائه شود.

مفتح تاکید کرد: همچنین حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در این نشست گزارشی از موضوعات مطروحه در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی در خصوص مدیریت ارز ترجیحی و تامین کالاهای اساسی ارائه کرد و نمایندگان نیز نظرات خود را مطرح کردند و مقرر شد، کمیته‌ای از اعضا برای نظارت بر مصوبه مجلس در خصوص مدیریت ارز ۴۲۰۰ تومانی و تامین کالاهای اساسی در این کمیسیون تشکیل شود.

کد خبر: ۱۴۹٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha