۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
در ۵۰ روز گذشته نهاده ای در اختیار دامداران قرار نگرفته است
نماینده مردم بجنورد در مجلس:

در ۵۰ روز گذشته نهاده ای در اختیار دامداران قرار نگرفته است

نماینده مردم بجنورد در مجلس اظهار داشت: بسیاری از دامداران با مشکل تامین نهاده دامی مواجهند به نحوی که در ۵۰ روز گذشته نهاده ای در اختیار دامداران قرار نگرفته است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی که درخصوص گزارش وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی در مورد حذف ارز آرد صنف و صنعت سخن می گفت، تاکید کرد: مدیریت بازار باید براساس اطلاعات دقیق و اصولی باشد، اما امروز شاهدیم براساس حدسیات مدیریت صورت می گیرد و گزارشات با اطلاعات دقیق همخوانی ندارد.

وی افزود: چرا جراحی اقتصادی با کالایی مثل نان آغاز شده که التهاب آفرین و تنش زا است؟ و شرایط به نحوی تغییر کرده که نان آزادپز از ۲ هزار تومان به ۷ هزار تومان افزایش قیمت داشته و فشار آن به اقشار و مناطق محروم وارد می شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیاز است که رئیس جمهور با مردم به صورت رودررو و شفاف سخن بگوید، گفت: باید رئیس جمهور صحبت دقیق و گزارشات را به مردم ارائه کند و از چندصدایی در بدنه دولت پرهیز شود، آیا وضعیت قیمت خودرو و افزایش دائمی نیز متاثر از بازار اوکراین است؟ آیا وضعیت فعلی مدیریت بازار ناشی از بازارهای بین المللی است؟

وی در پایان اظهار داشت: کمبود نهاده های دامی به وضعیتی رسیده است که شاید سال آینده دیگر دامی در کشور باقی نماند! و آنچه که ما از مناطق مختلف و حوزه های انتخابیه در می یابیم که در ۵۰ روز گذشته نهاده ای توزیع نشده و وزارت جهاد برنامه ای برای این موضوع نداشته است.

کد خبر: ۱۴۹٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha