۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
حرکت نزولی بیت تورنت در بازار رمز ارزها| نقاط حمایت کلیدی BTT کجاست؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

حرکت نزولی بیت تورنت در بازار رمز ارزها| نقاط حمایت کلیدی BTT کجاست؟

با رد شدن جهش قیمت بیت تورنت در روز چهارشنبه هفته گذشته، اکنون پیش‌بینی های مربوط به قیمت این ارز در حال تغییر جهت است.

به گزارش بازار، با رد شدن جهش قیمت بیت تورنت در روز چهارشنبه هفته گذشته، اکنون پیش‌بینی های مربوط به قیمت این ارز در حال تغییر جهت است. همانطور که گفته شد، روز چهارشنبه، توکن بومی این اکوسیستم یعنی BTT از خط روند نزولی خارج شده و بسیاری از سرمایه گذاران به امید یک جهش بزرگ، خریدهای خود را به شکل چشمگیری افزایش دادند.

با این حال، با کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۳۷۰۰۰ دلار، قیمت بیت تورنت نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال در روز پنجشنبه مجددا سقوط کرد. در زمان نگارش این گزارش، قیمت در ۰.۰۰۰۰۰۱۶۶ دلار معامله می شود که به معنای کاهش ۲۵ درصدی نسبت به بالاترین قیمت ماه گذشته است.

BTT توکن بومی پروتکل بیت تورنت است که توسط بنیانگذار ترون، جاستین سان در سال ۲۰۱۸ خریداری شد. با این حال، سال گذشته، جاستین سان از ترون خارج شد تا برای قانونی کردن رمزارزها در آمریکای لاتین به فعالیت خود ادامه دهد.

خروج این میلیاردر دنیای فناوری از ترون با واکنش شدید از سوی سرمایه گذاران روبرو شده و منجر به مهاجرت بسیاری از آنها از اکوسیستم ترون و بیت تورنت شد؛ اقدامی که نهایتا منجر به ریزش های شددی و به حاشیه رانده شدن هر دو ارز از بازار کریپتو بود.

پیش بینی قیمت بیت تورنت

حرکت نزولی بیت تورنت در بازار رمز ارزها| نقاط حمایت کلیدی BTT کجاست؟


پیش از هر چیز، ذکر این نکته ضروری است که عرضه توکن BTT چند ماه پیش با ضریب ۱:۱۰۰۰ کاهش یافت. این ارز همچنین به یک قرارداد توکن جدید مهاجرت کرد که این به روز رسانی در اکوسیستم بیت تورنت عرضه در گردش آن را ۱۰۰۰ برابر افزایش داد.

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت بیت تورنت اکنون تصویر بسیار نزولی را برای دارایی اصلی بلاک چین جدید آن یعنی BTTC ترسیم می کند. همانطور که گفته شد، در زمان نگارش این گزارش، هر واحد توکن بیت تورنت با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۶۶ دلار معامله می شود که ۵۱.۴ درصد کمتر از ATH ژانویه ۲۰۲۱ آن یعنی ۰.۰۰۰۰۰۳۴۳ دلار است.

به نظر می رسید قیمت بیت تورنت در منطقه ۰.۰۰۰۰۰۱۶۵ دلار تا ۰.۰۰۰۰۰۱۷۱ دلار حمایت شود، اما اکنون قیمت در آستانه شکستن به زیر این سطح است. این شکست می تواند هر پیش بینی صعودی قیمت بیت تورنت را باطل کند.

اگر قیمت بار دیگر به بالای سطح ۰.۰۰۰۰۰۱۷۲ دلار برسد، پیش بینی نزولی فعلی نیز تغییر خواهد کرد. با این حال، چنین حرکتی در سناریوی فعلی بازار کاملاً بعید به نظر می رسد.

کد خبر: ۱۴۹٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha