۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
میزان تعرفه بهای خدمات با مسئولیت مهندسان برق تناسب ندارد
عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان:

میزان تعرفه بهای خدمات با مسئولیت مهندسان برق تناسب ندارد

گرگان- عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با اشاره به نقش‌آفرینی روزافزون مهندسان برق در صنعت ساختمان گفت که میزان تعرفه بهای خدمات با مسئولیت مهندسان برق تناسب ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، اردلان قاسمی ظهر جمعه در همایش بزرگداشت روز صنعت برق در گرگان اظهارکرد: باید بپذیریم که وظایف و نقش مهندسان برق متحول شده و خدمات ارائه شده از سوی آنها همانند دهه های گذشته و نصب چند کلید و پریز در ساختمان نیست .

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان افزود: با توجه به افزایش مسئولیت و خدمات مهندسان برق باید تعرفه خدمات عادلانه تری تدوین شود و برای هر یک از خدمات ارائه شده مانند بهینه سازی مصرف انرژی و یا هوشمند سازی ساختمان ها تعرفه جداگانه‌ای منظور و محاسبه شود.

وی گفت: برای افزایش سطح دانش مهندسان برق در گلستان دوره های ارتقا پایه زیر نظر سازمان نظام مهندسی ساختمان به صورت مستمر برگزار می‌شود و مضافاً اینکه با همکاری شرکت های پیشرو در صنعت برق دوره های تخصصی برای آشنا شدن بیشتر مهندسان با فناوری های نوین صنعت برق اجرا می شود.

قاسمی افزود: حدود دو هزار و ۲۰۰ مهندس برق در سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان عضویت دارند که حدود نیمی از آنها دارای پروانه فعالیت هستند و در بخش طراحی و نظارت مشغول ارائه خدمت به شهروندان هستند.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد: گردهمایی متخصصان صنعت برق می تواند منجر به آسیب شناسی چالش‌های این صنعت شود و با هم اندیشی راهکار های موثر برای بهبود خدمات و استفاده حداکثری از پتانسیل مهندسان برق دست یافت.

کد خبر: ۱۴۸٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha