۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
روند صعودی قیمت ترون در صورت عبور قیمت از ۰.۱ دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

روند صعودی قیمت ترون در صورت عبور قیمت از ۰.۱ دلار

قیمت ارز دیجیتال ترون طی چند روز گذشته بسیار خوب عمل کرده که ناشی از واکنش سرمایه گذاران به برنامه این شرکت برای انتشار دلار رسمی خود به نام USDD بوده است.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال ترون طی چند روز گذشته بسیار خوب عمل کرده که ناشی از واکنش سرمایه گذاران به برنامه این شرکت برای انتشار دلار رسمی خود به نام USDD بوده است. وهم اکنون توکن TRX با قیمت ۰.۰۸۷۰ دلار در بازار معامله می شود که بالاترین سطح از دسامبر سال گذشته محسوب می شود. این ارز بیش از ۷۰ درصد از پایین ترین سطح خود در سال جاری جهش کرده است و ارزش کل بازار خود را به بیش از ۸.۸ میلیارد دلار رسانده که به هجدهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان تبدیل شده است.

قیمت TRX طی چند هفته گذشته با واکنش سرمایه گذاران به راه اندازی استیبل کوین USDD در یک رالی صعودی قوی قرار داشته است. این ارز در اوایل این هفته به بازار عرضه شد و تاکنون ورودی قابل توجهی داشته است. در زمان نگارش این گزارش، ارزش بازار استیبل کوین ترون به بیش از ۹۰ میلیون دلار افزایش یافته و آن را به سریع‌ترین استیبل کوین در سطح جهان تبدیل کرده است.

بنابراین، قیمت ترون در حال افزایش بوده و سرمایه گذاران شبکه ترون را با ترا مقایسه می کنند که یکی از موفق ترین پروژه های بلاک چین در جهان محسوب می شود. به گفته نشریه CoinGeck، رمز ارز بومی ترا یعنی لونا دارای ارزش کل بازار بیش از ۳۰ میلیارد دلار است که آن را به هشتمین ارز بزرگ در جهان تبدیل می کند. علاوه بر این، ترا با Terra USD، استیبل کوین آن که بیش از ۱۵ میلیارد دلار دارایی در اختیار دارد.

پیش بینی قیمت ترون

روند صعودی قیمت ترون در صورت عبور قیمت از ۰.۱ دلار


قیمت توکن TRX طی چند روز گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته است. این ارز توانست بالاتر از سطح مقاومت مهم ۰.۰۸ دلار عبور کند که بالاترین سطح در ۳۱ مارس به حساب می آید.

علاوه بر این، ترون از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه بالاتر رفته و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) به سطح خرید بیش از حد نزدیک شده است. ارز ترون همچنین بالاتر از خط روند صعودی که با رنگ مشکی نشان داده شده است حرکت کرده است.

بنابراین، زمانی که گاوها سطح مقاومت کلیدی بعدی را در ۰.۱۰ دلار هدف قرار می‌دهند، ترون احتمالاً به افزایش خود ادامه خواهد داد. افت زیر ۰.۰۸ دلار، نمای صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۴۸٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رها IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      0 0
      پس چرا سایتی که من توش ترون داشتم قفل شده پولام هاپولی شدن?