۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
اختصاص ۷۰۰ میلیون دلار برای نوسازی تأسیسات نفتی و گازی
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خبر داد

اختصاص ۷۰۰ میلیون دلار برای نوسازی تأسیسات نفتی و گازی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در بازدید از تأسیسات شرکت نفت فلات قاره در منطقه خارک گفت: امسال حدود ۷۰۰ میلیون دلار برای بازسازی تأسیسات نفتی و گازی اختصاص داده شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر امروز (پنجشنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: از کارکنان عزیز و پرتلاش شرکت نفت فلات قاره که بسیار زحمت می‌کشند و تلاش‌های آنها زحمت خالصانه‌ مصداق جهاد در راه خدا است قدردانی می‌کنم و این کارکنان و مردم محیط پیرامونی سرمایه‌های ملت ایران هستند.

وی افزود: قطعا کار در مناطق عملیاتی بسیار سخت است اما در طبقه پانزدهم وزارت نفت نیز مسئولیت سنگینی بر عهده ماست و امیدوارم بتوانیم صادقانه در خدمت مردم باشیم.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه نیازهای حیاتی کشور با پول فروش نفت که به همت کارکنان عملیاتی تولید می‌شود، تهیه شده است، تصریح کرد: باید قدردان کار و تلاش این کارکنان سختکوش در مناطق عملیاتی بود.

خجسته‌مهر ادامه داد: بازسازی و نوسازی تأسیسات نفتی و گازی در مناطق عملیاتی یکی از اولویت‌های شرکت ملی نفت است و برای سال ۱۴۰۱ حدود ۷۰۰ میلیون دلار برای این امر اختصاص داده شده است و شرکت نفت فلات قاره می‌تواند روی حدود ۲۰۰ میلیون دلار آن در سال ۱۴۰۱ در صورت جذب، حساب باز کند.

وی با بیان اینکه از نظر صرفه اقتصادی نگهداشت توان تولید مهم است و می‌تواند ما را با هزینه‌های کمتری نسبت به توسعه‌های جدید روبه‌رو کند، تأکید کرد: امسال تحول متفاوتی نسبت به گذشته در زمینه بازسازی سکوهای نفتی شاهدیم و در این زمینه اهتمام جدی وجود دارد.

علیرضا مهدی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران نیز در این بازدید از حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت در خارک قدردانی و آن را سبب دلگرمی کارکنان عملیاتی شرکت نفت فلات قاره بیان کرد.

کد خبر: ۱۴۸٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha