۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹
نشانه های مثبت از احتمال افزایش قیمت کاردانو در ماه می| فعلا اقدام به خرید نکنید
تحلیل بازار رمزارزها؛

نشانه های مثبت از احتمال افزایش قیمت کاردانو در ماه می| فعلا اقدام به خرید نکنید

علیرغم ظهور نشانه های مثبت از تحرکات قیمت در نمودار روزانه کاردانو بهتر است فعلا سرمایه گذاران از هرگونه ورود به بازار این رمز ارز خودداری نمایند.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال کاردانو در سطح حمایت مهمی قرار گرفته و سرمایه گذاران ترجیح می دهند پیش از تصمیم مهم فدرال رزرو در خصوص تعیین زمان اجرایی سازی احتمالی افزایش نرخ بهره تنها بازار را رصد کنند.

ارز دیجیتال کاردانو با نام تجاری ADA در حال حاضر روی قیمت ۰.۷۸۲۳ دلار معامله می شود که سطح مهمی تلقی می شود؛ زیرا این توکن اکنون در امتداد پایین ترین سطح از ۱۲ مارس قرار گرفته و نسبت به بالاترین سطح خود در سال گذشته بیش از ۷۵ درصد سقوط کرده است. با این حساب، به این معنی که ارزش بازار آن از بیش از ۹۱ میلیارد دلار به ۲۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.

پیش بینی قیمت کاردانو

نشانه های مثبت از احتمال افزایش قیمت کاردانو در ماه می| فعلا اقدام به خرید نکنید

نمودار روزانه نشان می‌دهد که قیمت Ada طی چند ماه گذشته به دلیل مواردی چون تورم و سیاست های جنگ طلبانه فدرال رزرو برای مهار آن و همچنین استقبال کمتر سرمایه گذاران از آن کاهش یافته است. اکنون، این ارز با قیمت ۰.۷۸۲۰ دلار معامله می شود که سطح حمایتی مهمی برای حفظ قیمت فعلی و افزایش احتمالی قیمت کاردانو از همین نقطه به حساب می آید.

اما ادامه روند نزولی، قیمت توکن ADA را به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه رسانده است، در حالی که اسیلاتور استوکاستیک به زیر سطح فروش بیش از حد رسیده است. با این وجود، با وجود نشانه‌هایی از سقوط، نمی‌توان بازگشت به ۱ دلار را در ماه می رد کرد. اگرچه رسیدن کاردانو به حمایت فعلی بسیار مهم و نشانه مثبتی تلقی می شود، اما افت زیر ۰.۷ دلار، نمای صعودی را باطل خواهد کرد.

لدا به نظر می رسد بهتر است سرمایه گذاران در ابتدا نتیجه تصمیم گیری فدرال رزرو در خصوص نرخ بهره بانکی را که قرار است روز چهارشنبه به وقت آمریکا اعلام شود را رصد نموده و سپس به نمودارها و تحلیل های تکنیکال کاردانو پیش از سرمایه گذاری روی این ارز دقت لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۱۴۸٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha