۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
لنگ مصوبه دولت برای تاسیس شرکت سرمایه گذاری آزادراه «چالوس - رامسر» هستیم
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس:

لنگ مصوبه دولت برای تاسیس شرکت سرمایه گذاری آزادراه «چالوس - رامسر» هستیم

تنکابن- حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با اشاره به مطالعات آزادراه «چالوس - رامسر» گفت: لنگ مصوبه دولت برای شرکت سرمایه گذاری این پروژه هستیم.

سید شمس الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مطالعات آزادراه چالوس - رامسر انجام شده است، افزود: ماه ها برای تشکیل شرکت سرمایه گذاری آزادراه منتظر مصوبه هیئت وزیران و دولت هستیم.

وی با اشاره به تشکیل کسنرسیوم بانکی متشکل از هفت بانک اظهار داشت: متاسفانه جاهایی در کشور آزادراه و بزرگراه ساخته شده که جمعیتی چندانی به آن سفر نمی کنند درحالی که همواره شاهد سرریزشدن جمعیت به سمت استان مازندران هستیم.

وی گفت: برای ساخت آزادراه چالوس - رامسر اعتبار نمی خواهیم بلکه تمامی مصوبات و بودجه آن تعیین شده و فقط منتظر مصوبه دولت برای تشکیل شرکت سرمایه گذاری هستیم.

حسینی با اشاره به وضعیت کشاورزی و چای و گلخانه در استان گفت: نگران آن هستیم که در آینده گلخانه به سرنوشت کیوی و مرکبات دچار شود زیرا هنگامی که شالیزارها خرد شد، مردم به سمت کیوی و مرکبات و بعد از آن به سمت گلخانه روی آوردند.

این نماینده مجلس خواستار اهتمام و توجه ویژه دولت برای حل مشکلات کشاورزی استان شد و گفت: ۹۰۰ قطعه جلگه ای و جنگلی در غرب استان وجود دارد که باید از ظرفیت آن استفاده کرد.

وی لایروبی و ساماندهی رودخانه ها را امری مهم دانست و توجه به اقتصاد دریا و جنگل را ضروری برشمرد.

کد خبر: ۱۴۸٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha