۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
برنامه مدونی برای گردشگری مازندران نداریم/فاسد شدن کیوی در انبارها
نایب رئیس فراکسیون گردشگری مجلس:

برنامه مدونی برای گردشگری مازندران نداریم/فاسد شدن کیوی در انبارها

ساری- محسنی بندپی، نایب رئیس فراکسیون گردشگری مجلس با بیان اینکه برنامه مدونی برای گردشگری استان نداریم، گفت: در این بخش بی نظمی های زیادی وجود دارد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار بازار بیان اینکه هیچ برنامه مدون گردشگری برای استان مازندران به ویژه در غرب استان نداریم، گفت: در حوزه کشاورزی باید رویکرد دانش بنیان داشته باشیم و اگر مدعی حمایت از کشاورزی هستیم و آن را محور اقتصاد استان می پذیریم، چرا باید شاهد پوسیدن کیوی ها و مرکبات استان باشیم.

وی با انتقاد از فاسد شدن مرکبات در سیلوهای انبار مرکبات کشاورزان گفت: باید کشاورزی در استان دانش بنیان تا برای فعالان این بخش به صرفه شود.

وی ادامه داد: در حوزه صنعت گلوگاه ها و گره های اقتصادی زیادی وجود دارد و باید به تعارض بین محیط زیست و توسعه خاتمه دهیم و این دو مسئله در استان در مقابل هم قرار گرفته اند.

محسنی بندپی یادآور شد: باید در کنار کشاورزی به بنگاه های اقتصادی استان توجه کنیم و نباید اجازه دهیم کرکره بنگاه های اقتصادی پایین کشیده شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس تصریح کرد: در بخش گردشگری باید بی نظمی و بی سامانی گردشگری را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به اصل ۴۴ قانونی اساسی گفت: در حال حاضر تمامی اقتصاد به بخش دولتی واگذار شد و بخش خصوصی با همه عشق و علاقه به توسعه کشور برای ورود به اقتصاد پرپر می زند و موانع زیادی فراروی سرمایه گذاران وجود دارد.

وی ادامه داد: کل درآمد استان مازندران در سال قبل سه هزار میلیارد تومان بود درحالی که یک سرمایه گذار حاضر است سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری کند و باید از ظرفیت بالقوه بخش خصوصی استفاده کنیم.

کد خبر: ۱۴۸٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha