۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۵
تدوین اطلس سرمایه‌ گذاری برای متقاضیان داخلی و خارجی در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تدوین اطلس سرمایه‌ گذاری برای متقاضیان داخلی و خارجی در استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تدوین اطلس سرمایه‌گذاری برای متقاضیان داخلی و خارجی در بوشهر خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای جوانان بومی استان و رفع بیکاری از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران ارشد استان است و هیچ گونه کم‌کاری در این زمینه نخواهیم داشت.

وی افزود: توسعه کارگاه‌ها و مشاغل خانگی و همچنین تلاش برای بکارگیری جوانان استان در پارس جنوبی از راهکارهای جدی برای ایجاد شغل است و حمایت از کارخانه‌ها و کارگاه‌های موجود برای تثبیت شغل نیز از جمله راهکارهاست.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تدوین اطلس سرمایه‌گذاری برای متقاضیان داخلی و خارجی از برنامه‌های مهمی است که در صورت موفقیت این طرح، حجم سرمایه‌گذاری شتاب می‌گیرد و مشاغل بیشتری در دسترس خواهند بود.

باستین تصریح کرد: با تاکید استاندار بوشهر، امسال ۴۰ درصد بیشتر از تعهد کشوری، شغل جدید در استان بوشهر ایجاد می‌شود و در حالی که ۲۱ هزار تعهد داریم، بیش از ۳۰ هزار شغل دیده شده است.

وی یادآور شد: برنامه جامع کسب و کار استان تدوین می‌شود و بویژه در مناطق روستایی، ظرفیت‌های اشتغال احصا و بر این اساس، برنامه‌ریزی می‌شود.

کد خبر: ۱۴۸٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha