۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی ۶ سد استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی ۶ سد استان بوشهر

بوشهر- محمدی مدیر عامل آب منطقه‌ای استان بوشهر، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی ۶ سد در استان بوشهر را تشریح کرد و گفت: ۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سدهای استان نیاز است.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین آب شرب و آب کشاورزی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم استان بوشهر بویژه شهرستان دشتستان است و برای ایجاد رضایت‌مندی در حوزه آب از تمام ظرفیت موجود استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: در صورت تزریق به موقع اعتبارات استانی و ملی و تکمیل پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای استان، تحولی اساسی در وضعیت آب ایجاد می‌شود.

مدیر عامل آب منطقه‌ای استان بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون ۶ سد بزرگ و مهم در استان در دست اجراست و تمام پروژه‌های سدسازی فعال هستند و انتظار داریم امسال بخشی از پروژه‌ها وارد مدار شوند.

محمدی از پیشرفت ۳۸ درصدی سد دالکی خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری نماینده دشتستان در مجلس و سایر مسئولان و تزریق اعتبار، سد دالکی در چند جبهه فعال است و پیشرفت ۳۸ درصدی دارد.

وی یادآور شد: سایر سدها از جمله سد دشت پلنگ و خاییز و باغان فعال هستند و از پیشرفت مناسبی برخوردارند.

محمدی بیان داشت: سدهای ارغون و اخند نیز با شتاب خوبی در دست‌ اجرا هستند و برای تکمیل تمام سدهای استان ۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کد خبر: ۱۴۸٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha