۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
درآمدهای حاصل از جرائم واحدهای تولیدی به نیروی انتظامی اختصاص پیدا می‌کند
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس:

درآمدهای حاصل از جرائم واحدهای تولیدی به نیروی انتظامی اختصاص پیدا می‌کند

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: در جریان بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی مزایا و معافیت‌های واحدهای تولیدی به واحدهای تولیدی صنفی نیز تسری پیدا کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: در این نشست طرح اصلاح قانون نظام صنفی در دستور کار قرار گرفت و پس از بحث و بررسی ۳ ماده از این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید افزود: مقرر شد مزایا و معافیت‌های واحدهای تولیدی به واحدهای تولیدی صنفی نیز تسری پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون جهش تولید مجلس اظهار کرد: بر اساس این مصوبه کارگروهی متشکل است از وزارتخانه‌های صمت و اقتصاد و نیز دستگاه اجرایی مربوط به این بخش مصادیق معافیت‌ها و مزایای در نظر گرفته شده برای واحدهای تولیدی که بناست به واحدهای تولیدی صنفی نیز تسری پیدا کند را تعیین می‌کنند.

زنگنه خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون در جریان بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی بنا شد تا آیین نامه چگونگی پرداخت جرائم و هزینه‌های پلمپ و فک پلمپ واحدهای صنفی در کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های صمت اقتصاد و دادگستری مشخص شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس این مصوبه بنا شد تا درآمدهای حاصل از جرائم واحدهای تولیدی و پرداخت هزینه‌ها و فک پلمپ این بخش به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شود در بودجه‌های سنواتی به نیروی انتظامی اختصاص پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس بیان داشت: همچنین در جلسه امروز طرح اصلاح قانون معدن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۴۸٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha