۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
آشنایی با برخی برندهای تولید لوله و اتصالات ایران

آشنایی با برخی برندهای تولید لوله و اتصالات ایران

شاید در بسیاری از دیگر صنایع کشور وابستگی زیادی به واردات از سایر کشورها احساس گردد؛ اما در صنعت لوله و اتصالات ساختمانی، صنعتی، کشاورزی، آبرسانی و غیره اینطور نیست.

به گزارش بازار، شاید در بسیاری از دیگر صنایع کشور وابستگی زیادی به واردات از سایر کشورها احساس گردد؛ اما در صنعت لوله و اتصالات ساختمانی، صنعتی، کشاورزی، آبرسانی و غیره اینطور نیست. در سال ها و دهه های اخیر کارخانجات متعددی برای برآورده کرده نیازهای بازار راه اندازی شد و در نتیجه با وجود این سرمایه گذاری های اساسی، امروز شاهد تامین نیاز بازار توسط برندهای داخلی هستیم. در این مطلب نگاهی به برخی از برندها می اندازیم که در بازار ایران جای خود را باز کرده اند و برای مصارف مختلف از آنها استفاده می گردد.

لوله و اتصالات نیوپایپ

لوله و اتصالات نیوپایپ از محصولات شرکت آتی لوله سپاهان یکی از برندهای گروه صنعتی گیتی پسند اصفهان است که یکی از برندهای خوش نام بازار تأسیسات کشور و همچنین جهان است که کیفیت محصولات آن را نه تنها آزمایشگاه ها و استاندارد های معتبر جهانی تائید می کنند بلکه مورد تائید تمامی اهل فن و خبرگان علم تأسیسات و خیلی از مصرف کنندگان این محصول می باشد.
برخی از دلایل پیشرفت و محبوبیت روز افزون لوله نیوپایپ استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه در تولید محصولات نیوپایپ و تکیه بر دانش و تخصص و به کارگیری متخصصان و نخبگان کشور عزیزمان برای تولید محصولات برند نیوپایپ و همچنین استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های جهان در خط تولید کارخانه لوله و اتصالات نیوپایپ می باشد.
لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ در انواع مختلفی تولید می شوند که هرکدام از آنها ویژگی ها و خصوصیات خود را دارند. انواع لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ عبارت اند از:
• لوله پنج لایه با اتصالات کلمپی
• لوله پنج لایه با اتصالات کوپلی
• لوله پنج لایه با اتصالات پرسی

لوله و اتصالات سوپرپایپ

در کشور عزیزمان ایران و حتی در سطح کشورهای خاورمیانه هرگاه نامی از برندهای معتبر و موفق به زبان می آید بی شک نامی از سوپرپایپ نیز در میان است. سوپرپایپ در سال ۱۳۷۶ به عنوان اولین شرکت در خاورمیانه و پنجمین شرکت در سطح جهان شروع به تولید لوله های پنج لایه کرد. کیفیت بالای محصولات، موفقیت در آزمون های سختگیرانه بین المللی، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، ارتقاء سطح دانش فنی مطابق با دانش روز جهانی، همگام بودن با فناوری های نوین جهان، اخذ تاییدیه ها و گواهی نامه های معتبر ملی و بین المللی، ثبات قیمت و کیفیت و … تمامی از ویژگی های است که باعث شده که لوله سوپرپایپ در عرصه رقابت جهانی با وجود تحریم های بین المللی باقی بماند و در میان پیشتازان این حوزه جایگاهی داشته باشد.

یکی از افتخارات ایران عزیزمان این است که محصول ایرانی سوپرپایپ اولین برند غیر اروپایی است که در کنار محصولات کشورهای اروپایی مانند آلمان، اسپانیا، لهستان، سوئد و … قرار گرفته و گواهی نامه های بین المللی مورد تایید تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا را دریافت کرده است.

لوله آذین

شرکت لوله آذین سپاهان یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوله های پلی پروپیلن تک لایه و پنج لایه در کشور است که فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد. این شرکت که اولین تولید کننده لوله های تک لایه با خاصیت نفوذ ناپذیری نور و لوله های پنج لایه با ترکیب فلز در ایران است، جزو مجموعه کارخانجات گروه صنایع گیتی پسند به حساب می آید. لوله آذین مواد اولیه خود را برای تولید، از کمپانی های شناخته شده بین المللی تهیه می کند و آنها را پس از انجام مجموعه ای از تست ها و آزمایشات، وارد خط تولید می کند. با اینحال محصولات تولیدی این شرکت معتبر در مرحله اولیه تولید، در حین فرآیند تولید و پس از تولید به صورت کامل مورد بررسی و کنترل قرار می گیرند تا محصولات نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشند. این شرکت همچنین مجهز به آزمایشگاهی فوق پیشرفته است که کیفیت محصولات را در آنجا مورد کنترل و بررسی قرار می دهد و همین امر نشان دهنده مرغوبیت لوله های تولید این شرکت است.

پارس پلاست

شرکت پارس زنده رود پلاست که مردم عزیز به اختصار آن را پارس پلاست نیز می خوانند با توجه ویژه ای که به فناوری های نوین علم تأسیسات، سنجش مدام نیازمندی های بازارهای داخلی و خارجی، اهمیت به خواسته های مشتریان و تولید لوله و اتصالات متنوع و باکیفیت عالی موفق به کسب رضایت مصرف کنندگان شده و جایگاه ویژه ای در بازار را در کنار بزرگان این حوزه کسب کرده اند.

واحد تولیدی پارس زنده رود پلاست یا لوله و اتصالات پارس پلاست باسابقه ای بیش از سه دهه خدمت به مردم عزیز کشورمان و تجربه ای غنی که در طول این سال ها کسب کرده اند موفق به تولید بالغ بر ۲۵۰ نوع محصول با تکیه بر دانش روز دنیا، به کارگیری متخصصان کشور عزیزمان ایران، استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی مدرن جهت ارتقاء سنجش کنترل کیفیت محصولات و همچنین تهیه و مصرف بهترین مواد اولیه از معتبرترین برندهای صنعت PVC توانسته ایم که بیش ازپیش محصولات شرکت پارس زنده رود پلاست (پارس پلاست) را از نظر کیفیت، استحکام، طول عمر، هزینه و … در لیست بهترین واحدهای تولیدی لوله و اتصالات U-PVC قرار دهیم.

آشنایی با برخی برندهای تولید لوله و اتصالات ایران

پلی ران

این شرکت ایرانی یکی از بزرگ ترین کمپانی های فعال در حوزه تولید لوله و اتصالات در کشور است که در دو بخش سیستم های ساختمانی و آبیاری فعالیت دارد. شرکت لوله پلی ران که فعالیت خود را در سال یک هزار و سیصد و پنجاه و دو آغاز کرد، در طی این سال ها توانسته است با بهره گیری از دانش متخصصین داخلی و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی قابل رقابت با کمپانی های برتر دنیا را روانه بازار کند. پلی ران همچنین موفق شده است که لوله و اتصالات باکیفیت خود را به کشورهای اروپایی نیز صادر نماید. برخی از تولیدات این شرکت:

لوله ها و اتصالات پیچی، لوله های پلی اتیلن، نوارهای آبیاری، شیرهای برقی، فیلتراسیون، سیستم تزریق کود و اسیدشویی، سیستم تله متری، سنسورها و ایستگاه های هواشناسی، قطره چکان روی خط.

پلیمر گلپایگان

شرکت پلیمر گلپایگان با بیش از چند دهه فعالیت در صنعت لوله و اتصالات PVC‌ با بهره گیری از دانش متخصصان واحدهای آزمایشگاهی، طراحی و تولید خود و با هدف تامین رضایت مشتریان تلاش نموده که با همسو ماندن با پیشرفت‌های روز جهان، تحولات در زمینه ساخت و سازهای نوین و نیاز طراحان شبکه‌های فاضلاب خانگی و شهری تولیدهای خود را توسعه دهد. لوله گلپایگان با شناخت نیازهای روز جامعه در زمینه سیستم انتقال آب و فاضلاب، سیستم هواکش ساختمان، سیستم آبیاری تحت‌فشار، انتقال کابل‌های برق و مخابرات و لوله‌های جداره چاه توانسته با تکیه بر دانش و تخصص کادر مجرب خود از تولیدهای متنوع و مبتکرانه و همچنین با کیفیت بالا و رعایت استانداردهای روز دنیا بهرمند شوند.

منبع:
loolehetesalat.com

کد خبر: ۱۴۸٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha