۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی مورد توجه جدی قرار گیرد
رئیس اتاق بازرگانی تبریز:

مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی مورد توجه جدی قرار گیرد

تبریز- رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به وضعیت پیش آمده در اقتصاد کشور و شیوع ویروس کرونا که واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی را با مشکل جدی مواجه کرده، گفت: در راستا باید مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، یونس ژائله امروز در دیدار با رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین المللی شمالغرب کشور در تبریز افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته از طرف انجمن های اقتصادی و صنعتی در صدد هستیم تا خانواده هایی که معیشت آنها در شیوع این ویروس با مشکل مواجه شده است، را حمایت کنیم که تاکنون در این رابطه حدود ۱۰ هزار بسته حمایتی شامل اقلام مورد نیاز و اساسی خانواده ها طی روزهای آتی توزیع خواهد شد.

وی درباره بررسی مشکلات شرکت های حمل نقل بین المللی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: رفتار متقابل با کشورهای همسایه در مواجه با شرکت های حمل و نقل، نوسازی کامیون های مورد استفاده در این شرکت ها، پرهیز از موازی کاری های صورت گرفته از طرف نهادها و سازمان های دولتی که در امور حمل و نقل و به طور کلی در واردات و صادرات کالا ها فعال هستند، اولویت اساسی اتاق تبریز است.

ژائله اضافه کرد: در همین راستا تلاش خواهیم کرد با رایزنی های مفید با مسئولان امر در استان و کشور، بتوانیم مشکلات این بخش مهم اقتصادی را مرتفع کنیم.

کد خبر: ۱۴٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha