۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
شروع کار قرارگاه توانمندسازی محلات کم برخوردار در شهر ری
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

شروع کار قرارگاه توانمندسازی محلات کم برخوردار در شهر ری

محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز کار قرارگاه توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرستان ری به همت فرمانداری ری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با تقدیر از این اقدام مثبت و سازنده و پایلوت شدن شهرری در کشور و توجه ویژه به محلات کم برخوردار، بافتهای هدف فرسوده شهری و سکونتگاهها گفت : راه اندازی قرارگاه توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار با حضور رئیس ستاد توانمند سازی کشور اتفاق مثبتی است که امیدواریم در سایر فرمانداریها و شهرداریهای کشور نیز عملیاتی شود.

محبت خواه گفت: این دفتر به ریاست فرماندار ویژه شهر ری بعنوان شورای هماهنگی قرارگاه توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار شهر ری و دبیری شهرداری منطقه ۲۰ در محله ابن بابویه ری راه اندازی شده است که امیدواریم در حوزه خدمات اجتماعی مبدا تحولات سازنده باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان گفت: حضور مسئولان شهری، معتمدین محلات، تحلیلگران و سایر دغدغه مندان حوزه شهری در مراسم افتتاح این دفتر مسیر روشنی است که به آن چشم امید دوخته شده است و هر اقدامی از این دست مطمئنا در حوزه محلات بافت هدف به افزایش اعتماد و مشارکت عمومی منجر شده و سطح خدمات رسانی را در محلات موصوف افزایش خواهد داد.

لازم به ذکر است در حال حاضر سهم تسهیلات بافت فرسوده در محلات اطراف حرم شاه عبدالعظیم حسنی به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است که فرصت خوبی برای استفاده انبوه سازان و نوسازی بافتهای قدیمی محسوب می شود.

کد خبر: ۱۴۸٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha