۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
 کاهش قیمت دلار ادامه دار شد/ فاصله ۲۳۰ تومانی بهای دلار آزاد با دلار صرافی ها
گزارش "بازار" از عقبگرد در بازار آزاد ارز و صرافی ها

 کاهش قیمت دلار ادامه دار شد/ فاصله ۲۳۰ تومانی بهای دلار آزاد با دلار صرافی ها

قیمت دلار و برخی اسکناسهای خارجی امروز هم در بازار آزاد و هم در صرافی بانک ها کاهش یافت.

 به گزارش بازار، بازگشایی صنوف کم خطر و برگشت خیلی از فعالان اقتصادی و کارکنان ادارات به محل کار، پیش بینی می شد ارز امروز دچار تغییر قیمتی شود اما این اتفاق نیفتاد و بهای دلار نه تنها در بازار آزاد روندی کاهشی به خود گرفت بلکه نرخ آن و برخی ارزهای دیگر در صرافی بانک ها نیز سیر نزولی به خود گرفت.

قیمت ارز که از اسفند ماه سال گذشته با افزایش قیمت همراه شده بود تا ۱۶ فرودین ماه جاری ادامه داشت تا جایی که قیمت دلار در این روز به ۱۶ هزار ۴۰۰ تومان نیز رسید. این افزایش قیمت ادامه داشت تا این که در هفته گذشته بهای دلار کاهشی و به حدود ۱۶ هزار تومان رسید. تداوم کاهش نرخ دلار درحالی اتفاق افتاد که اواخر هفته گذشته قیمت دلار در کانال ۱۵ هزار تومان قرار گرفت.

البته دلار گویا در کانال ۱۵ هزارتومان نیز آرام و قرار ندارد چرا که طی دو سه روز اخیر باز مسیر کاهش را در پی گرفته و اکنون قیمت آن به ۱۵ هزار و ۷۳۰ تومان رسیده است.

دلار آزاد ۱۵ هزار و ۷۳۰ و دلار صرافی ها ۱۵ هزار ۵۰۰ تومان

در بازار آزاد امروز قیمت دلار ۱۵ هزار و ۷۳۰ تومان، یورو ۱۷ هزار و ۵۰ تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۳۱۰ تومان  تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها نیز قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند. همچنین قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان است.

هر گرم طلا ۶۲۲ هزار شد

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز در بازار آزاد ۶۲۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۱۵ هزار و ۷۳۰ تومان  رقم خورده است.

در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و طرح قدیم ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار  تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز ۸۲۶ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۶۸۷.۵ دلار معامله می‌شود.

کد خبر: ۱۴٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha