۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
آغاز ارائه تسهیلات بانکی مبتنی بر بیت کوین توسط غول بانکی «گلدمن ساکس»
بلومبرگ خبر داد؛

آغاز ارائه تسهیلات بانکی مبتنی بر بیت کوین توسط غول بانکی «گلدمن ساکس»

غول بانکی «گلدمن ساکس» از آغاز ارائه نخستین تسهیلات به مشتریان خود با استفاده از بیت کوین خبر داد.

به گزارش بازار، غول بانکی «گلدمن ساکس» از آغاز ارائه نخستین تسهیلات به مشتریان خود با استفاده از بیت کوین خبر داد.

بر اساس این گزارش، یک سخنگوی ارشد گلدمن ساکس در پاسخ به سوال خبرنگار بلومبرگ در خصوص صحت این موضوع، تایید کرد که ارائه چنین تسهیلاتی با قبول ریسک آن از سوی مشتریان هم اکنون در این بانک امکانپذیر است.

گلدمن ساکس همچنین اعلام کرده که از ماه می (ماه آینده میلادی) پلتفرم مبادلات ببیت کوین خود با ارزهای فیات را پس از دو سال تعطیلی آن در این بانک، بار دیگر راه اندازی خواهد کرد.

لازم به ذکر است مشتریان گلدمن ساکس در حال حاضر امکان خرید بیت کوین و اتریوم از این بانک را داشته و این در حالیست که گلدمن ساکس طی تلاشی بی سابقه در پی افزایش حداکثری سهم خود از بازار ارزهای دیجیتال است.

غول دیگر بانکی جهان یعنی مورگان استنلی نیز ماه گذشته در بزرگترین صندوق سپرده گذاری بیت کوین یعنی «گری اِسکیل تراست» سرمایه گذاری نمود.

بر اساس گزارش های منتشر شده توسط موسسات تحقیقات بلاکچین بزرگ جهان همچون «گلسنود» سهم سرمایه گذاران سازمانی از بازار رمزارزها هر روز بیشتر شده و این در حالیست که تنها طی چهار ماه گذشته، بسیاری از شرکت های بزرگ اقدام به سرمایه گذاری های کلان در این بازار به ویژه بر روی بیت کوین کرده اند.

گلسنود هفته گذشته نیز اعلام کرد که مشتریان سازمانی طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی هیچ یک از بیت کوین های خود را برای فروش وارد بازار نکرده و تنها هنگام ریزش قیمت ها، اقدام به خرید بیت کوین در بازار می کنند؛ اقدامی که احتمالا نشان از صعودی شدن بازار رمزارزها طی آینده ای نزدیک داشته و می تواند با کاهش عرضه بیت کوین در بازار، قیمت این ارز دیجیتال را تا حد زیادی افزایش دهد.

کد خبر: ۱۴۷٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha