۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
انجام خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی به بهترین نحو

انجام خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی به بهترین نحو

در این مطلب به بررسی انواع خدمات مالیاتی و راهکارهای مشاور مالیاتی، جهت رفع ابهامات و مشکلات امور مالیاتی شرکت و موسسه شما پرداخته می شود.

خدمات مالیاتی، مانعی برای مالیات های هنگفت

خدمات مالیاتی یکی از فعالیت های مهمی است که توسط برخی از شرکت ها صورت می گیرد. شاید نرم افزارهایی وجود داشته باشند که امور مالیاتی را برایتان انجام دهند؛ اما امکان بروز اشتباه و خطا از سوی این نرم افزارها وجود داشته و در نتیجه شرکت شما در معرض ریسک خواهد بود. یکی از ریسک ها، مالیات های هنگفتی است که ممکن است در اثر انجام اشتباه امور مالیاتی گریبانگیر شود. اما در صورت انجام خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی توسط مراجع معتبر، این اتفاق رخ نخواهد داد. در نتیجه مالیات های سنگین هم از شرکت دفع شده و متوجه آن نخواهند شد.

در هر حال اگر به انجام خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی، اهمیت و توجه بیشتری نشان دهید، منافع بیشتری کسب خواهید کرد. یکی از این منافع، برخورداری از تخفیفات مالیاتی است. یا حتی امکان قسط بندی برای پرداخت مالیات نیز به وجود خواهد آمد.

با خدمات مالیاتی، در مسیر توسعه قرار گیرید

انجام خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی، فواید زیادی را برای شرکت های قدیمی و تازه تاسیس در پی داشته است. به همین دلیل این امر در صدر توجه قرار گرفته و روز به روز نیز بر اهمیت آن افزوده می گردد. در حقیقت خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی دو جزء جدایی ناپذیر از هم می باشند که با انجام آنها، شرکت ها در مسیر رشد و توسعه پیش خواهند رفت. پس اگر شما نیز خواستار توسعه شرکت و مجموعه خود هستید و می خواهید گامی موثر در این راستا بردارید، باید انجام خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی را در اولویت قرار دهید. نتایج حاصل از این کار را خیلی زود به چشم خواهید دید.

نگاهی بر انواع خدمات مالیاتی

در این بخش می خواهیم به بررسی انواع خدمات مالیاتی پرداخته و شما را با این خدمات، بیشتر آشنا نماییم. در حقیقت همه شرکت هایی که انجام خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی را در راس امور قرار داده اند، متعهد به انجام این وظایف می باشند. سه مورد را به عنوان نمونه نام برده ایم:

  1. مالیات بر ارزش افزوده از مالیات های جدیدی است که توسط مصرف کنندگان کالا و خدمات، قابل پرداخت است. تهیه و تنظیم این مالیات بر عهده فعالانی است که خدمات مالیاتی ارائه می دهند.
  2. اظهارنامه عملکرد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، نوعی اظهارنامه مالیاتی است که متعلق به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. در این اظهارنامه، درآمد، بدهی، سرمایه، دارایی و معافیت ها درج شده و سپس مطابق با آن، اشخاص مورد نظر، قسمتی از سود را انتقال می دهند.
  3. گزارش مالیات حقوق هم از دیگر اموری است که در گروه خدمات مالیاتی جای گرفته و شرکت های ارائه دهنده این خدمات، این گزارش ها را گردآوری می کنند.

از دریافت مشاوره مالیاتی غافل نشوید

انجام خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی به یک اندازه مهم است. البته انجام این امور توسط شرکت های مسلط به امور مالیاتی صورت گرفته و آنها با اشراف بر قوانین مربوط به این کار، جلوی زیان شرکت ها را گرفته و آنها را به سود نزدیک می کنند. در بخش های بعدی، شما را با یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده این خدمات آشنا خواهیم کرد. اما موضوعی که می خواهیم در ادامه این بخش با شما در میان بگذاریم، فواید ناشی از دریافت مشاوره مالیاتی است. به بخشی از این فایده های مهم در قسمت زیر اشاره شده است:

  • افرادی که مشاوره مالیاتی ارائه می دهند، به همه قوانین مالیاتی و اقتصادی آگاه بوده و قوانین مربوط به کسب و کار را هم از بر هستند. لذا با تکیه بر آن کار انجام داده و مسیر را برایتان هموار می سازند.
  • همچنین مجموعه هایی که در راستای ارائه مشاوره مالیاتی فعالیت دارند، قوانین حسابداری و حسابرسی را هم میدانند و اطلاعات ضروری در این خصوص دارند.
  • فایده دیگر دریافت مشاوره مالیاتی این است که حقایقی از کار را برایتان روشن می سازد که خود از آنها مطلع نبودید. با پی بردن به این حقایق، روند صعودی را در کار طی خواهید کرد.

پایان دغدغه شما

شاید یکی از دغدغه های مهم شما، پیدا کردن بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات مالیاتی باشد. البته حق هم دارید. امور مالیاتی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و نیازمند سپردن به یک شرکت تخصصی می باشند. چرا که چنین شرکتی، مهارت و توانایی کامل در انجام این امور را داشته و نتایج بهتری را برایتان رقم خواهد زد. حالا می خواهیم تا شما را با یکی از برترین شرکت هایی که انجام خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی را مورد توجه قرار داده اند، آشنا کنیم.

انجام خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی به بهترین نحو

شرکت حسابداری اقتصاد قرن ارائه دهنده خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی

انجام خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی توسط شرکت حسابداری اقتصاد قرن صورت گرفته و حالا با مراجعه به این شرکت، نتایجی فراتر از انتظار را شاهد خواهید بود. این شرکت، آموزش را هم در کنار کار انجام داده و نیاز همه واحدهای کاری و صنفی فعال از جمله شما عزیزان را به بهترین شکل مرتفع می سازد. نیروهای مجرب و باسابقه در شرکت حسابداری اقتصاد قرن فعالیت داشته و کارها را به طور کاملا تخصصی و در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند. تجربه بالای آنها منجر به تسریع بخشیدن به کارها شده و آنها دقت را هم چاشنی کار خود نموده اند.

این شرکت، امور حسابداری مربوط به هر یک از شرکت های سهامی عام، خاص، شرکت های تعاونی و با مسئولیت محدود را انجام می دهد. در صورت لزوم، نیروهای خود از قبیل حسابدار، مشاوران مالیاتی و مدیران را هم به بخش های مختلف کشور از جمله تهران و شهرستان ها نیز می فرستد. نیروها همگی مسئولیت پذیر بوده و به صورت تمام وقت و پاره وقت در خدمت شما عزیزان خواهند بود. فقط کافی است درخواست خود را به صورت حضوری و غیر حضوری با شرکت در میان بگذارید.

انجام خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی در قالب این امور

شرکت حسابداری اقتصاد قرن بعنوان بهترین شرکت حسابداری در کرج و تهران، به جستجوهای شما پایان داده و حالا به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات مالیاتی، کاری می کند تا نیازتان به هر شرکت دیگری قطع گردد. در اینجا، مختصری از فعالیت های مالیاتی را نام خواهیم برد:

  1. تنظیم اظهارنامه عملکرد دوره مالی
  2. اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  3. صورت معاملات فصلی
  4. تنظیم لیست مالیات حقوق
  5. عمل به ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات های مستقیم

کد خبر: ۱۴۷٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha