۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
اقساط تسهیلات «جهش تولید مسکن» متناسب با توان مردم کاهش می یابد
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

اقساط تسهیلات «جهش تولید مسکن» متناسب با توان مردم کاهش می یابد

گرگان- ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارقام مطرح شده در تسهیلات «جهش تولید مسکن»، گفت: این اقساط براساس توان مردم کاهش خواهد یافت.

عبدالجلال ایری در گفتگو با بازار اظهار کرد: ارقامی که در نشریات و اخبار به عنوان میزان اقساط طرح جهش تولید مسکن یاد می شود، قطعا واقعیت ندارد و میزان آن پس از بررسی کارشناسی و ملاحظات مختلف مشخص می شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اقساط تسهیلات «جهش تولید مسکن» بر اساس دهک بندی متقاضیان تعیین می شود، به عنوان مثال متقاضیان دهک یک تا سه از وام پنج درصد بهره مند می شوند و سایر متقاضیان از وام ۱۲ درصد استفاده می کنند.

وی ادامه داد: زمان بازپرداخت تسهیلات هم بر اساس شرایط متقاضیان تعیین و ابلاغ می شود تا امکان بازپرداخت برای متقاضیان فراهم شود.

ایری افزود: باید از همه پارامترها استفاده کنیم که شاهد استقبال مردم از «جهش تولید مسکن» باشیم و تسهیل سازی مهم ترین عامل موفقیت این طرح است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط تورم حاکم بر بازار و وضعیت معیشتی مردم گفت: برای موفقیت در قانون جهش تولید مسکن نیازمند هم‌افزایی بیشتر بین مجلس و دولت هستیم تا بیشترین منافع نصیب مردم شود.

کد خبر: ۱۴۷٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha