۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
بدنه دستگاه‌های اجرایی همدان هنوز مشکلات بخش تولید را درک نکرده اند
فعال اقتصادی:

بدنه دستگاه‌های اجرایی همدان هنوز مشکلات بخش تولید را درک نکرده اند

همدان - رهبر، یک تولیدکننده و فعال اقتصادی بابیان اینکه بدنه دستگاه‌های اجرایی همدان هنوز مشکلات بخش تولید را درک نکرده اند، گفت: برخوردهای چکشی دستگاه‌های اجرایی آسیب زا است.

حمیدرضا در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیشترین آسیبی که در استان همدان به واحدهای تولیدی و صادراتی وارد شده از سمت برخوردهای چکشی دستگاه‌های اجرایی است، گفت: علی‌رغم اینکه استاندار در بخش تولید کارش را خوب شروع کرده اما یک فرد به تنهایی نمی‌تواند امور را پیش ببرد و همه مشکلات را حل کند.

رهبر با بیان اینکه به نظر می‌رسد بدنه دستگاه‌های اجرایی هنوز نمی‌دانند بخش تولید با چه مسائلی روبه‌رو است، گفت: به خاطر کسری بودجه کشور و برای جبران آن، دستگاه‌های دولتی به فعالان اقتصادی فشار می‌آورند که در رأس آنها امور مالیاتی است.

وی با بیان اینکه آنها به هر قیمتی دنبال وصول مالیات هستند و نمی‌دانند اگر به همین شیوه پیش بروند چیزی از تولید نمی‌ماند که برای سال‌های آینده نیاز مالی کشور را از طریق آن تأمین کنند، گفت: در دولت جدید مسئولان خوبی در رأس امور قرار گرفته‌اند اما متأسفانه بدنه دستگاه‌های اجرایی بسیار ناهماهنگ عمل می‌کنند.

این فعال اقتصادی استان همدان با گلایه از وضعیت موجود اضافه کرد: همین سبب شده تولیدکنندگان از عملکرد بدنه دستگاه‌های اجرایی شاکی و ناراضی باشند.

کد خبر: ۱۴۷٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha