۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
ابلاغ دستور العمل افزایش تسهیلات وام ازدواج در بانک کارآفرین

ابلاغ دستور العمل افزایش تسهیلات وام ازدواج در بانک کارآفرین

دستورالعمل اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک کارآفرین مطابق با بخشنامه بانک مرکزی، مورد بازنگری قرار گرفته و جهت اجرا به شعب بانک ابلاغ شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، با ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، دستورالعمل مربوطه در بانک کارآفرین مورد بازنگری قرار گرفته و به شعب این بانک ابلاغ گردید لذا از این پس متقاضیان وام ازدواج می توانند تحت شرایط جدید وام ازدواج خود را دریافت کنند.

بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ بوده است یک میلیارد و دویست میلیون ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است. تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج های زیر بیست و پنج سال (آقایان) و زوجه های زیر بیست و سه سال (بانوان) یک میلیارد و پانصد میلیون ریال است.

در همین حال مبلغ تسهیلات ایثارگران دو برابر مبالغ فوق است. با توجه به امکان اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به هر ایرانی، چنانچه متقاضی وام ازدواج قبلا از تسهیلات موصوف استفاده نکرده باشد و تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ باشد، علی رغم ازدواج دوم یا بیشتر می توانند از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بهره مند گردد.

گفتنی است تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به هر متقاضی صرفا یک بار پرداخت می شود و مبنای نتیجه اعتبار سنجی متقاضیان، حداکثر اخذ سفته و یا معرفی یک ضامن معتبر به بانک است.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha