۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
راه‌اندازی سایت جامع اطلاع‌رسانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک
مدیر دفتر فناوری اطلاعات شرکت آزمایشگاه فنی عنوان کرد

راه‌اندازی سایت جامع اطلاع‌رسانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از راه‌اندازی سایت جامع اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات شرکت به منظور الکترونیکی شدن تمامی خدمات این شرکت خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، روح‌الله برزی، مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از راه‌اندازی سایت جامع اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد و گفت:‌ ۹۰ درصد فرآیندهای داخلی این شرکت مکانیزه شده است و بحث انجام آزمایش و ارائه خدمات نیز به این شکل است.

وی افزود: ارائه درخواست توسط مشتری تنها بخشی است که الکترونیکی نشده است، در حالی که ارائه نتایج نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود؛ از این‌رو طراحی سایت مذکور در دستور کار قرار گرفت و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

برزی با اشاره به فعالیت‌های مشاوره‌ای این شرکت اظهار کرد: براین اساس طرح پیشنهادی را طراحی و نیازسنجی کردیم و طی سال جاری ارائه درخواست خدمت و آزمایشات نیز به صورت الکترونیکی انجام و با پورتال این شرکت یکپارچه می شود.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به برنامه‌های جدید این دفتر در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال ۱۴۰۱ گفت: از سه بستر APN، MPLS و اینترنت برای ارتباط با نمایندگی‌های استانی، شعبات و واحدهای محلی استفاده می‌کنیم که مقرر شده در سایت مرکز به فیبر نوری مجهز شوند و پهنای باند آن‌ها ارتقاء یابد.

وی افزود:‌ مقرر شده در سال جاری سامانه "بارا" جامع‌تر و دامنه‌اش گسترده‌تر شود، همچنین سامانه‌های دیگری نیز برای تسهیل فرآیند الکترونیکی کردن خدمات راه‌اندازی خواهد شد و هوشمندتر شدن و توسعه سامانه مدیریت درخواست‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

برزی با بیان اینکه بحث امنیت سایبری و نرم افزاری را یکی از اولویت‌های فاوا قرار دادیم، ‌ عنوان کرد: سال گذشته مانور پدافند غیرعامل را با سه سناریو حمله ویروسی، حملات سایبری و استمرار خدمات در صورت انهدام اتاق سرور دفتر مرکزی با حضور نمایندگان پدافند غیرعامل برگزار کردیم و تست عملیاتی گرفتیم که مورد رضایت آن‌ها بود و در حال مستندسازی این مجموعه هستیم.

کد خبر: ۱۴۷٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha