۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
آغاز پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی از هفته آینده
رییس بنیاد مسکن خبر داد

آغاز پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی از هفته آینده

نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آغاز پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی از یک هفته دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار, اکبر نیکزاد در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه میان دانشگاه صنعتی شریف و بنیاد انقلاب اسلامی گفت: وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی از هفته آینده آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته با معاون اول رییس جمهور در خصوص وام مسکن روستایی صحبت شد و مساعدت های لازم صورت گرفت ادامه داد: وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی از هفته آینده با نرخ سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و سفته زنجیره ای سه نفره از سوی بانک های عامل پرداخت و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

نیکزاد در پاسخ به این پرسش که دلایل عدم موافقت سازمان برنامه با این وام چه بود؟ گفت: خیلی به دنبال دلایل این تاخیر نیستیم بلکه به دنبال این هستیم تا وام مزبور فعال شود. پس دنبال این نیستیم که چرا تاخیر در پرداخت وام ایجاد شده است. 

وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با عنایت معاون اول رییس جمهور تا یک هفته آینده عملیاتی و پرداخت خواهد شد

وی تصریح کرد: وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با عنایت معاون اول رییس جمهور تا یک هفته آینده عملیاتی و پرداخت خواهد شد. 

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رییس جمهور تاکید دارد که سالانه یک میلیون واحد مسکونی که ۲۰۰ هزار واحد آن در روستاها باشد احداث شود گفت: تلاش خواهد شد طبق دستور رییس جمهور قرار است ماهانه جلسه ای میان بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی داشته باشیم که این جلسات موجب ارتباط بیشتر و تسهیل امور میان این دو نهاد شود. 

نیکزاد ادامه داد: روستاییانبپی که در جریان قرار گرفته اند، به بنیاد مسکن شهرستان‌ها مراجعه و تعدادی هم پروانه ساخت اخذ کرده‌اند. عملیات اجرایی واحدهای مسکن روستایی استان‌های سردسیر به دلیل طولانی شدن آن و جلوگیری از رسیدن به ماه‌های سرد سال آغاز شده است. به روستاییان اطمینان دادیم که به محض ابلاغ وام، تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به آنها تعلق می‌گیرد. بانک‌های عامل نیز برای همکاری کامل با ما اعلام آمادگی کرده‌اند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تأکید بر ورود بنیاد مسکن به ساخت مسکن شهری از مدتها قبل گفت: بنیاد مسکن در ایلام، قم و ارومیه مسکن شهری احداث خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۷٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha