۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
واحدهای صنعتی، صنفی و کارگاهی حاشیه تهران ساماندهی می شود
سخنگوی دولت:

واحدهای صنعتی، صنفی و کارگاهی حاشیه تهران ساماندهی می شود

بهادری، سخنگوی دولت گفت: هیات دولت با تاکید بر ضرورت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، ساماندهی صنایع و اصناف پیرامون تهران را در دستور کار قرار داد.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت اعلام کرد: با تصویب هفته گذشته هیات دولت، واحدهای صنعتی، صنفی و کارگاهی درون و خارج از شهرک‌های صنعتی ساماندهی خواهند شد تا مدیریت صحیح ظرفیت‌ها بر مبنای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست با شفافیت انجام شود.

بهادری جهرمی افزود: مطابق مصوبه هیئت دولت، دستگاه‌های مرتبط موظفند ضمن ارائه دقیق آمار و موقعیت جغرافیایی این واحدها، وضعیت کنونی آن‌ها را براساس وظایف نظارتی خود مشخص و فرصت‌های استفاده نشده را با رویکرد تکمیل ظرفیت بر مبنای مجوزهای دریافت شده و توجه به ضرورت‌های جامعه، مدیریت نمایند.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از مزایای این مصوبه، ایجاد سامانه یکپارچه صنایع مستقر در تهران و پیرامون آن برای جلوگیری از افزایش غیرقانونی واحدهای صنعتی است که این هدف از طریق تصریح در تکالیف دستگاهی انجام می‌شود.

بهادری جهرمی گفت: در تکمیل ظرفیت شهرک‌های صنعتی، اولویت‌های جامعه، تطابق با ضوابط استقرار صنایع و تکمیل زنجیره‌های تولید مدنظر قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۴۷٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha