۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
بانک مسکن زنجان مشکلی برای پرداخت تسهیلات ندارد
مدیر شعب بانک مسکن زنجان:

بانک مسکن زنجان مشکلی برای پرداخت تسهیلات ندارد

زنجان - مدیر شعب بانک مسکن زنجان در خصوص پرداخت تسهیلات به ساخت واحدهای طرح ملی اقدام مسکن در استان، گفت: بانک مسکن استان مشکلی برای پرداخت تسهیلات ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سلمان داشاد ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن در محل استانداری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،در خصوص پرداخت تسهیلات به ساخت واحدهای طرح ملی اقدام مسکن در استان، گفت: بانک مسکن استان مشکلی برای پرداخت تسهیلات ندارد.

وی اظهار کرد: بانک مسکن استان آمادگی لازم برای پرداخت تسهیلات را دارد و افراد واجد شرایط به بانک معرفی شوند.

مدیر بانک  شعب بانک زنجان، گفت: بانک مسکن استان در اجرای طرح مسکن مهر هم همکاری خوبی را داشت و تسهیلات لازم را در اجرای این طرح پرداخت کرد.

در ادامه این جلسه، معاون عمرانی استاندار زنجان،در خصوص اجرای ساخت و ساز اقدام ملی مسکن در استان ، تاکید کرد: باید برای اجرای این طرح زمین در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گیرد.

مهرداد سلطانی ابراز داشت: شهرداری ها در استان نسبت به تخصیص زمین برای اجرای طرح ملی اقدام مسکن همکاری لازم را داشته باشد و تخصیص زمین با حفظ منافع سازمان اتفاق بیفتد.

وی گفت: دولت به دنبال مسکن دار کردن مردم است  و در این میان شهرداری ها نسبت به صدور پروانه ساخت مسکن باید نهایت همکاری را داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری زنجان، تصریح کرد:  تعاونی های مسکن دستگاههای اجرایی در اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان همکاری لازم را بکنند و این همکاری با حفظ منافع دستگاهها باشد.

سلطانی افزود: باید در تمام شهرستانهای استان مساله تامین زمین برای اجرای طرح ملی اقدام مسکن حل شود تا بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.

کد خبر: ۱۴٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha