۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
سرعت پایین طرح جهش تولید مسکن| اجرای پروژه ها در مرحله برنامه ریزی قرار دارد
در گفتگو با بازار بیان شد؛

سرعت پایین طرح جهش تولید مسکن| اجرای پروژه ها در مرحله برنامه ریزی قرار دارد

گرگان- پورحاجت، دبیر کانون سراسری انجمن های انبوه سازان با اشاره به سرعت پایین طرح ملی مسکن، گفت: طرح جهش تولید مسکن براساس اعلام وزارت خانه هم اکنون در مرحله برنامه‌ریزی قرار دارد.

فرشید پورحاجت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طرح جهش تولید مسکن بر اساس اعلام وزارت خانه در مرحله برنامه‌ریزی قرار دارد.

دبیر کانون سراسری انجمن های انبوه سازان بیان کرد: تنها عملکرد مثبت طرح، راه اندازی سامانه تسهیلات مسکن بوده که آماری به آمار راه و شهرسازی اضافه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در این سامانه، مالکان می‌توانند ثبت نام کرده و تسهیلات خودمالکی دریافت کنند.

پورحاجت ادامه داد: براساس آمار که معاون مسکن راه و شهرسازی اعلام کرده ۱۸۰ هزار واحد خود مالکی بوده که به صورت ۱۰۰ درصد خصوصی وارد بازار مسکن خواهند شد و پاداش آنها دریافت تسهیلات از سیستم ناکارآمد بانکی است.

وی متذکر شد: قسمتی از آمارهای اعلامی هم مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در زمان وزارت آقای اسلامی بوده که بخشی از خود آن هم به پروژه‌های مسکن مهر بر می گردد.

دبیر کانون سراسری انجمن های انبوه سازان عنوان کرد: در هر صورت اعدادی که اعلام می‌شود تلفیقی از طرح های مسکن مهر، جهش تولید و نهضت ملی و اقدام ملی مسکن است که خروجی سه ساله گذشته است و باید دید در آینده چه اتفاقی مثبتی می‌افتد.

پورحاجت بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده که زمین دو میلیون واحد تامین خواهد شد که نمی‌دانیم کجاست؟

وی بیان کرد: بعد از آن حداقل سه ماه برای تامین زمین و حداقل هفت ماه برای دریافت مجوز از سازمان نظام مهندسی و شهرداری ها زمان لازم است تا این طرح شروع شود.

کد خبر: ۱۴۷٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha