۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
تولید پنل های خورشیدی سبک ویژه دامداری و کشاورزی در مازندران
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

تولید پنل های خورشیدی سبک ویژه دامداری و کشاورزی در مازندران

ساری- یزدانی، فعال در حوزه دانش بنیان در مازندران از تولید پنل های خورشیدی سبک و قابل حمل برای تامین برق دامداری ها و کشاورزی خبر داد، گفت: این محصول در حوزه های مختلف کاربرد دارد.

علی یزدانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در زمینه تولید پکیج های خورشیدی سبک و قابل حمل فعالیت داریم، اظهار داشت: این پنل برای کشاورز، دامداری و گردشگری کاربردهای زیادی دارد و می توان آن را به راحتی حمل و جابجا کرد.

وی ادامه داد: در زمینه تولید سیستم برق و پنل های خورشیدی نظیر نیروگاه ها و پمپ های آب و برق خورشیدی فعالیت داریم و با توجه به محدودیت تولید انرژی و کمبود برق، استفاده از این پنل ها می توان مقرون به صرفه باشد.

وی ادامه داد: هزینه برق در کشور به صورت سوبسید تامین می شود و این درحالی که انرژی خورشیدی هنوز در استان و کشور چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

یزدانی تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ روز هوای ابری در استان وجود دارد و شرکت دانش بنیان با بهره گیری از فناوری اقدام به تولید محصولی که در بخش های مختلف کاربرد دارد و به عنوان نمونه پنل خورشیدی تولید کردیم که قادر است برق دولامپ و یک شارژ را تامی کند.

این فعال حوزه دانش بنیان افزود: کشاورز و دامدار با تهیه پکیج ارزان و سبک خورشیدی می توانند برق موردنیاز را در مناطق صعب العبور و فاقد برق تامین کنند.

کد خبر: ۱۴۷٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha