۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان اختصاص یافت
استاندار زنجان:

۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان اختصاص یافت

زنجان - استاندار زنجان با بیان اینکه بالای شش هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن از طریق دولت و مردم به استان اختصاص می یابد، گفت: باید برای اجرای این طرح از ظرفیت بخش خصوصی و نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح شنبه در جلسه شورای مسکن زنجان در محل استانداری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به اجرای طرح اقدام ملی در استان اشاره کرد و افزود: ثبت نام برای این طرح انجام و پالایش لازم انجام شده و باید در روند ساخت این واحدهای مسکونی حساب وکتاب لازم مد نظر قرار گیرد.

وی اظهار کرد: بخشی از جهش تولید این است که در اجرای طرح‌ها به کمیت و کیفیت تولید هم توجه شود و در راستای تحقق این مهم باید هماهنگی بین قوا وجود داشته باشد.

استاندار زنجان گفت: در اجرای این طرح جهش تولید مسکن باید به صورت نرم افزاری تهیه شود و در تمام شهرستان‌ها زمین‌های خالی دستگاه‌های اجرایی مشخص شود چرا که زمین برای مدیر نیست و برای حکومت است.

حقیقی به مشکل ۱۵ ساله تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره کرد، گفت: چهار هزار واحد مسکونی این تعاونی مشکل دارد و صاحبان این واحدها دنبال حل مشکل این واحدها هستند و نتوانستند کاری کنند و باید مشکل این تعاونی در جلسات مطرح و رسیدگی شود و این واحدهای مسکونی تنها ۶۰ درصد ساخته شده و تاکنون اقدامات قابل توجهی برای حل مشکل این تعاونی لحاظ نشده است.

وی افزود: برای اجرای طرح اقدام ملی در استان زنجان باید امور را تسهیل کنیم و همه تلاش کنیم امور مربوط به اجرای طرح اقدام ملی به خوبی انجام شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه بالای شش هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن از طریق دولت و مردم به استان تسهیلات اختصاص می یابد، افزود: این مبلغ، رقم کمی نیست و باید برای اجرای این طرح از ظرفیت بخش خصوصی و نخبگان استفاده شود.

حقیقی با بیان اینکه نقشه راه برای اجرای این طرح توسط معاونت عمرانی تهیه شود تا این طرح با قوت بیشتری جلو برود، افزود: برنامه عملیاتی برای اجرای طرح اقدام ملی مد نظر قرار گیرد و با حرف کاری نمی‌توان کرد چرا که اگر برنامه عملیاتی نداشته باشیم نمی‌توانیم کار را به جلو ببریم.

وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در خصوص نامگذاری شعار سال به نام «جهش تولید» از سوم فروردین ماه برای نقشه راه جهش تولید کمیته‌ای با مدیریت برنامه و بودجه تشکیل شده است و در این نقشه راه تصویب شده تا نرم افزاری برای روند اجرای کارها تدوین و طراحی شود تا بتوانیم در جهت حرکت به سمت تحقق شعار سال اقدامات خوبی را انجام دهیم و روند اجرای نقشه راه شعار سال به مردم به صورت شهودی گزارش داده شود.

کد خبر: ۱۴٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha