۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
۹.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه نکا تولید شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۹.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه نکا تولید شد

نکا - مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی نکا از انجام تعمیرات اساسی توربین‌های فشار ضعیف، متوسط و قوی در این واحد نیروگاهی خبر داد و گفت: سال قبل بیش از ۹.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در این واحد تولید شده است.

محسن نعمتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به سهم بالای نیروگاه نکا در تامین و تولید انرژی اظهار داشت: تعمیرات اساسی واحد یک بخار این نیروگاه به ظرفیت ۴۴۰ مگاوات توسط متخصصان داخلی در دست انجام است.

وی با اظهار اینکه تعمیرات برای آمادگی واحد برای پیک مصرف تابستان انجام می شود، اظهار داشت: تعمیرات اساسی توربین های فشار ضعیف، متوسط و قوی و تمیرات اساسی در بخش کوئیل، بویلر، بازسازی و تعویض ورق های آسیب دیده کانال دود در دست اجرا است.

مدیرعامل نیروگاه نکا ادامه داد: تعمیرات اساسی ترانس ها، تجهیزات جانبی، فید پمپ، پنل های اتاق فرمان، سرویس الکتروموتورهای فشار ضعیف قوی و فن ها از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

نعمتی با اظهار اینکه همزمان با مقابله با کرونا انجام تعمیرات اساسی نیروگاه نیز در دست اجرا است، یادآور شد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده نیز با تلاش شبانه روزی محققان این نیروگاه تولید و بین مردم توزیع شده است.

وی با اشاره به تولید بیش از ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی در این نیروگاه در سال قبل اظهار داشت: از این میزان بیش از ۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون کیلووات ساعت تحویل شبکه سراسری برق شده است.

کد خبر: ۱۴٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha