۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

سمنان - معاون اقتصادی استاندار سمنان، بابیان اینکه واحدهای تولیدی استان ۴۶۳ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند، گفت: ۱۶۴ واحد تولیدی درزمینهٔ کشاورزی و صنعتی این وام‌ها را دریافت کرده‌اند.

حشمت‌الله عسگری در گفتگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه در سال جاری ۱۶۴ واحد تولیدی در سطح استان توانسته‌اند تسهیلات رونق تولید دریافت کنند، بیان داشت: ۴۶۳ میلیارد تومان وام از سوی بانک‌های عامل به این واحدها پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه پرونده دیگر متقاضیان نیز در کارگروه رونق تولید در دست بررسی است، بیان کرد:  تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت‌شده و می‌شود.

معاون استاندار سمنان گفت: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۶۴ واحد تولیدی وام‌های رونق تولید را به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان و ۱۰۰ واحد تولیدی وام‌های بند الف تبصره ۱۸ را به میزان ۱۶۳ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند که مجموعاً ۴۶۳ میلیارد تومان تسهیلات را شامل می‌شود.

عسگری گفت: کارگروه رونق تولید با مسئولیت استانداری و دبیری صنعت، معدن و تجارت تاکنون توانسته بیش از دو هزار و ۱۰۰ مصوبه داشته باشد که ۷۰ درصد آن‌ها به گفته صمت سمنان، اجرایی شده‌اند.

وی در ادامه و درباره ضرورت ارتقای صادرات محصولات تولیدی، بیان کرد: علاوه بر سمنان و شاهرود امروز گمرک گرمسار نیز می‌تواند یک ظرفیت خوب برای توسعه صادرات غیر نفتی باشد چرا که این زیرساخت فاصله چندانی به تهران نداشته و همچنین توانمندی‌های خوبی نیز دارد.

وی افزود: گمرک گرمسار فعلاً فعال شده و واحدهای تولیدی فعال در این شهرستان می‌توانند فعالیت‌های گمرکی خود را پیگیری کنند.

کد خبر: ۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha