۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی برای ساخت هتل در مرز نوردوز
فاز نخست پروژه پیشرفت ۸۰ درصدی دارد

سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی برای ساخت هتل در مرز نوردوز

تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از پیشرفت ۸۰ درصدی فاز نخست پروژه مجتمع خدمات رفاهی، بین راهی و هتل دو ستاره واقع در مرز نوردوز خبر داد و گفت: برای این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حمزه زاده صبح امروز در بازدید از این پروژه در نوردوز ضمن اعلام این خبر از آمادگی فاز نخست پروژه مجتمع خدمات رفاهی، بین‌راهی و هتل دوستاره «کامتال» واقع در مرز نوردوز برای بهره‌برداری در نیمه اول سال جاری خبر داد.

وی سپس گفت: این پروژه در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه در نقطه صفر مرزی توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده که هم‌اکنون با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و با توجه به اهتمام مدنظر سرمایه‌گذار جزو باکیفیت‌ترین پروژه‌های گردشگری استان به شمار می‌رود که موجب ارتقا کیفیت ارائه خدمات اقامتی و رفاهی به گردشگران ورودی به کشور از مرز ارمنستان خواهد شد.

حمزه زاده در ادامه با بیان اینکه فاز نخست این پروژه تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: فاز نخست این پروژه شامل هتل دوستاره و مرکز پذیرایی است که در حال اجرا بوده و دارای ۸۵ تخت اقامتی است، پس از بهره‌برداری از آن فاز دوم شامل پمپ بنزنی، جایگاه سی ان جی و ... نیز به طور همزمان در حال اجراست.

 حمزه زاده در خاتمه حجم کل سرمایه‌گذاری شده در این پروژه را ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد گفت: با بهره‌برداری از پروژه مجتمع خدمات رفاهی، بین‌راهی و هتل دوستاره جلفا حداقل برای ۳۵ نفر به‌صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۱۴٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha